تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۳۵
با حضور مسئولان میاندورود یک خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد در روستای عزت‌الدین به بهره‌برداری رسید و کلنگ ساخت یک باب منزل مسکونی تحت پوشش کمیته امداد در روستای ولوجا به زمین‌زده شد.
۰
plusresetminus
افتتاح و کلنگ‌زنی خانه محروم در میاندورود+ عکس
به گزارش بلاغ، به صورت همزمان و با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور 516 پروژه مسکن محرومین و سیل‌‎زده، مشاغل خانگی خرد و گلزار شهدا در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

در شهرستان میاندورود نیز یک خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد در روستای عزت‌الدین به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ ساخت یک باب منزل مسکونی تحت پوشش کمیته امداد در روستای ولوجا به زمین‌زده شد.

جعفر اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: سال گذشته 14 پروژه را با وضعیت اقتصادی کشور به اتمام رساندیم و در سال جاری هم برنامه داریم 15 پروژه معرفی شده از سوی بهزیستی و کمیته امداد را تکمیل کنیم.

اصغری بیان کرد: در کنار ساخت منزل برای خسارت دیدگان از سیل، همچنان به تعداد خانه‌های واگذار شده از سوی بهزیستی و کمیته امداد به سپاه افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور بسیجیان و برگزاری اردوهای جهادی این واحد مسکونی در مدت سه ماه ساخته خواهد شد.

سید سلیم سیدی رئیس کمیته امداد میاندورود نیز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ساخت مسکن محروم در روستای ولوجا، گفت: یک هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد میاندورود قرار دارند و در روستای ولوجا نیز 80 خانوار تحت پوشش داریم.











ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲