تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۳۹۷۳۹۳
استاندار مازندران در حالی بحث پیاده کردن مدیران مانع توسعه در استان را پیش می‌کشد که بیش از 40 روز مدیرکل صمت مازندران استعفا داده و هنوز نتواسته فردی را جایگزین محمدپور معرفی کند.
۰
plusresetminus
آقای استاندار مدیران ترمزکش را بی‌خیال مدیرکل صمت را دریابید
به گزارش بلاغ، پای حرف که به میان می‌آید صحبت‌های شیرین و زیبایی را همه در ارتباط با توسعه مازندران مطرح می‌کنند؛ توسعه، پیشرفت، آبادانی، جذب سرمایه‌گذار، مازندران پاک، تقویت نشاط اجتماعی همه این موارد به زبان کار آسانی است اما در عمل اقدام خاصی در استان انجام نشده است.

در حال حاضر هم بحث تحریم‌ها خود قصه دیگری برای کم کاری مدیران باز کرده است و بهانه جدی برای کم کاری دست مدیران داده است.

استاندار مازندران در جدیدترین اظهارات خود درباره توسعه مازندران، توسعه گردشگری و کشاورزی را راهبرد توسعه مازندران قلمداد کرده است.

گردشگری مازندران خلاصه شده است در توسعه و تقویت ویلاسازی و دست‌اندازی به اراضی منابع طبیعی محلی برای فعالیت زمین خواری تبدیل شده است و در بحث اعتلای کشاورزی آنچه که در استان مازندران انجام می‌شود زحمت کشاورزان است و بس!

کشاورزی که مورد حمایت مسولان استانی در تامین مواد اولیه و مورد حمایت برای فروش قرار نگیرد در کجای برنامه‌های مورد حمایتی استاندار جای دارد.

در بحث حمایت از سرمایه‌گذار هم بد نیست مدیران استانی به حافظه تاریخی خودشان در ارتباط با راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری مراجعه کنند که سه سال پس از افتتاح این پروژه تازه فیل شان یاد هندوستان کرده که باید به صورت جدی برای راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری قدم بردارند.

حسین‌زادگان با اشاره به این که در سایه مدیریت صحیح و متعهدانه می‌توان زمان اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان را کاهش داد، اظهار کرد: در دوره مدیریت هر مدیر؛ باید اقدامات توسعه‌ای و محرک توسعه اتفاق بیفتد.

جناب آقای استاندار بفرمایید در مدت زمان حضور شما چه اقدامات توسعه‌ای و محرک برای توسعه استان مازندران اتفاق افتاده است؟.

استاندار مازندران در بخش دیگری از اظهارات خود اعلام کردند که مدیران که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی‌کنیم، دغدغه اینجاست که جناب حسین‌زادگان استاندار بومی و ساروی! شما برای مدیر مستعفی سازمان صمت نفر انتخاب کن پیاده کردن مدیران ترمز کش پیش کش!

شعار توسعه گردشگری نه تنها در دوران شما پیش از شما استانداران سابق هم خیلی علاقه داشتند در این حوزه ورود پیدا کنند اما چون راهبرد و برنامه مشخص نداشتند، اظهارات و دغدغه‌های‌شان در حد حرف باقی ماند و گوش مردم پر است از حرف‌های توسعه‌ای!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲