تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : ۳۰۱۶۸۳
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان مازندران با قهرمانی تیم بابل در رشته آزاد و نوشهر در رشته فرنگی در شهرستان آمل پایان یافت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)، شاکری عضو کمیته داوران و روابط عمومی هیئت کشتی گفت: در پایان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان مازندران که با عنوان جام یادبود مرحوم ” صادق بابایی” از کشتی گیران صاحب نام آملی دهه ۶۰ روز جمعه در سالن ورزشی جهان پهلوان قاسم رضایی آمل برگزار شد، در کشتی آزاد تیم بابل با کسب ۱۱۷ امتیاز به مقام نخست دست یافت وجام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

همچنین تیم قائمشهر با ۷۸ وآمل با کسب ۷۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
شاکری در ادامه افزود: درمسابقات کشتی آزاد حدود ۱۴۵ کشتی گیر به روی تشک رفتند.

در رشته فرنگی که ۷۵ کشتی گیر با هم رقابت کردند، تیم نوشهر با کسب ۱۲۰ امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد وتیم های آمل با ۷۴ و بابل با ۶۳ امتیاز در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.

وی همچنین گفت: مسابقات کشتی آزاد وفرنگی پیشکسوتان مازندران در رده های سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۰ تا ۴۵ سال، ۴۵ تا ۵۰ سال، ۵۰ تا ۵۵ سال و۵۵ تا ۶۰ سال و در ۵ وزن برگزار شد. درپایان این مسابقات ” سعید صیادمنش” از تیم آمل به عنوان تاثیرگذارترین کشتی گیرمسابقات و ” سهیل حداد ” پیشکسوت کشتی از آمل و دارنده نشان قهرمانی جهان از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تجلیل شدند.

شاکری در مورد افراد حاضر در مراسم اهدای جوایز گفت: حسین ثابتکار بعنوان سرپرست تیم های ملی پیشکسوتان به همراه مسئولان هیات کشتی مازندران ونصری اداره ورزش وجوانان مازندران، جواز تیم های برتر را اهداء کردند.

حجت شاکری در ادامه گفت : از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات، نفرات برتر هر وزن و رده سنی این مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور اعزام خواهند شد.

شاکری در پایان افزود: مسابقات کشتی آزاد وفرنگی پیشکسوتان کشور دهه نخست مردادماه در تهران برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷