تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۲۸۴۹۰۱
امام جمعه بابلسر، نظر شورای نگهبان را فصل‌الخطاب عنوان و تاکید کرد: بر اساس نظر امام خمینی(ره)، کسی که نظر شورای نگهبان را نپذیرد و در مسیر تضعیف و توهین به آن گام بردارد، مفسدفی‌الارض و ضد انقلاب است.
۰
plusresetminus
کسی که نظر شورای نگهبان را نپذیرد، مفسدفی‌الارض است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بابلسر با اشاره به دیدار هفته گذشته فرماندهان ارتش با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبری در این دیدار تاکید کردند که دشمن به‌دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از ملاک‌ها و معیارهایی که در تشخیص نامزد اصلح برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا باید درنظر بگیریم، میزان پایبندی آنها به مطالبات رهبری و برنامه‌های اقتصادی آنها با مدل اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید دید نامزدها در گفتارشان چقدر صادق بوده‌اند، وگرنه ادعا را همه دارند.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه انتخابات باشور، گسترده و همراه با امنیت برای کشور مصونیت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: همه کسانی که در فرآیند انتخابات نقش‌آفرینی دارند باید تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

قلی‌پور با اشاره به تایید صلاحیت 6 نامزد از سوی شورای نگهبان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری، خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی، هم از سوی نامزدها و هم از سوی طرفداران آنها باید همراه با رعایت اخلاق و تقوا باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در مقابل قانون سر تعظیم فرود بیاورند و این موضوع، بزرگ و کوچک ندارد، متذکر شد: همه کسانی که احراز صلاحیت نشدند باید به نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

خطیب جمعه بابلسر، نظر شورای نگهبان را فصل‌الخطاب عنوان و تاکید کرد: بر اساس نظر امام خمینی(ره)، کسی که نظر شورای نگهبان را نپذیرد و در مسیر تضعیف و توهین به آن گام بردارد، مفسدفی‌الارض و ضد انقلاب است.

قلی‌پور با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و نهراسیدن از دشمن، دشمنان را ناکام گذاشته است، گفت: مسؤولان حق ندارند از طرف مردم بترسند.

وی با بیان اینکه ترسیدن مسؤول از دشمن به نظام آسیب می‌زند، یادآور شد: ملت ایران بر این باور است که آمریکا و بزرگتر از آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: ملت ایران وعده پروردگار را باور دارد و معتقدیم که اگر ایمان خود را حفظ کنیم، هیچ حزن و ترسی در ما راه نخواهد داشت.

قلی‌پور با اشاره به جنایت مرگبار تکفیری‌ها در فوعه و کفریا سوریه و سکوت تلخ مدعیان حقوق‌بشر، اظهار کرد: در خان‌شیخون خودشان بریدند و دوختند و بدون اثابت کردن، دولت سوریه را محکوم کردند.

وی اضافه کرد: در حادثه فوعه و کفریا که دو برابر حادثه قبل کشته داشت، از 130 شهید، متاسفانه 95 نفر کودک بودند.

خطیب جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه این جنایات تکفیری‌ها از سر استیصال، ضعف و زبونی است، بیان کرد: وقتی دیدند نمی‌توانند مردانه بجنگند، همانند اجداد خود نامردی کردند و از پشت خنجر زند.

قلی‌پور در پایان ابزار امیدواری کرد که به‌خواست خدا و به زودی شاهد نابودی تکفیری‌ها، سلفی‌ها و حامیان آنها باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷