نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی:

کارگران و بازنشتگان از مالکان و اربابان حقیقی سازمان تامین اجتماعی هستند

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۲۶۲۰۷۴
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، گفت: دو قشر محبوب و مظلوم، یعنی کارگران و بازنشتگان از مالکان و اربابان حقیقی سازمان تامین اجتماعی هستند.
۰
plusresetminus
کارگران و بازنشتگان از مالکان و اربابان حقیقی سازمان تامین اجتماعی هستند
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، سیدعلی ادیانی در آغاز پروژه‌های استاندارد سازی اورژانس و هتلینگ بخش‎های درمانی بیمارستان ولیعصر(عج) با تاکید بر اینکه حوزه خدماتی این بیمارستان استانی و فرااستانی است، اظهار کرد: راه اندازی واحد تخصصی و فوق تخصصی قلب بیمارستان ولیعصر(عج) نشان از تحولات بی‌بدیل این بیمارستان از گذشته تا به حال است.

وی به خدمات استانی بیمارستان ولیعصر (عج) اشاره کرد و افزود: افرادی که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیستند هم از خدمات این بیمارستان بهره‎مند می‎شوند.


نماینده مردم شهرستان قائم‎شهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: احداث ساختمان جدید به عنوان بیمارستان جایگزین ساختمان مستهلک فعلی بیمارستان ولیعصر (عج) بعنوان یک امری جدی و دراولویت است

این مسئول، خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح هتلینگ و نوسازی اورژانس بیمارستان تا پایان بهار 1396 در مدار خدمت‌دهی به مردم حوزه انتخابیه، استان و چندین استان مجاور قرار گیرد.

ادیانی توجه ویژه مجلس دهم به قشر کارگر را در تاریخ پارلمان کشور بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: دو قشر محبوب و مظلوم، یعنی کارگران و بازنشتگان از مالکان و اربابان حقیقی سازمان تامین اجتماعی هستند.


وی به برنامه ششم به عنوان مهم ترین سند ملی برای اداره 5 سال آینده کشور اشاره کرد و گفت: همسان‎سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین‎اجتماعی از مواد انقلابی با رویکرد مردمی مجلس دهم بوده است.


نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار بیان کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را کارنامه مجلس دهم و از برکات انقلاب، نظام و خون شهدا دانست که دولت را مکلف به اجرای این مصوبه کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه عملگرایی جز ذات ایرانیان و مسلمانان است، افزود: اصولگرا، اعتدال گرا و اصلاح طلب زمانی معنا می یابد که فرد رویکرد مردمی، انقلابی و ارزشی داشته باشد و منافع مردم و مصالح انقلاب خط قرمز او باشد.


سید علی ادیانی در پایان به بدهی 130 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: دولت مکلف شد تا پایان برنامه ششم هر سال مقداری از بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷