تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۲۵۵۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فکر می کنم روشن است آنچه که مستند به دست خط یا صوت و تصویری از امام نباشد اصلا واقعیت ندارد و در شان وشخصیت کسی نیست که این مطالب را به امام نسبت می دهند.
۰
plusresetminus
در شان و شخصیت هاشمی نیست که برخی از سخنان را به امام(ره) نسبت دهد
به گزارش بلاغ،حجت الاسلام علی سعیدی در گفت و گو با ندای انقلاب در پاسخ به این سوال که پایگاه رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی ازقول ایشان مطلبی را مبنی بر اینکه امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، در خروجی خودمنتشر کرده، آیا همچنین نقل و قول هایی از امام(ره) صحت دارد، گفت: آیا اظهارات هر فرد و شخصی را بدون اسناد و مدارک قطعی می توان پذیرفت و هر ادعایی را باید باور کرد.

وی در ادامه به نگرانی امام(ره) از انتساب بعضی نقل وقول ها به ایشان در نبودشان خبرداد وافزود: امام(ره) هم در آن زمان از این نقل قول ها هراس داشتند و می فرمودند که آنچیزهایی که بعد از من نقل می شود یا دست خط و یا صدا باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: فکر می کنم روشن است آنچه که مستند به دست خط یا صوت و تصویری از امام نباشد اصلا واقعیت ندارد و در شان وشخصیت کسی نیست که این مطالب را به امام نسبت می دهند.

وی با بیان اینکه مواضع امام نسبت به امریکا شفاف و روشن بود، تاکید کرد: تکیه گاه رهبران الهی مبتنی بر فلسفه و منطق است و تا زمانی که این مواضعب اقی مانده باشد این دیدگاه ها و نظریه ها به قوت خودش باقی خواهد ماند مگر اینکه تحول همه جانبه در طرف مقابل ایجاد تا نظریه جدید مطرح شود، درغیر صورت نظریه سابق همچنان پابرجا خواهد بود.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه اظهارداشت: دیدگاه امام همان دیدگاه امروز مقام معظم رهبری نسبت به آمریکا است و اختلاف با دولت آمریکا یک اختلاف مبنایی و ریشه ای بوده و تا زمانی که ریشه ها باقی باشد این دیدگاه هم همچنان باقی است.

وی با بیان اینکه نگاه امام به آمریکا یک نگاه سلطه گری،ظلم گرایانه و جنایت گرایانه بود، افزود: امام بارها فرمودند که آمریکا یک شیطان بزرگ و یک متجاوز به حقوق بشریت است و حکومت آمریکا یک حکومت مدافع حکومت جعلی صهیونیستی، صدام و دیگر عناصر دیکتاتور جهان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با طرح این سوال که چه تغییری در آن زمان بوجود آمد که امام موافق تغییر در شعار و نگرش به آمریکا شد؟، خاطرنشان کرد: آمریکا درخونش سلطه گری و حمایت از نظانم جبارانه در جریان است و با قاطعیت کامل می توان گفت که دیدگاه امام همان بوده و هیچ تغییری نداشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴