با عضویت در سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین؛

امام جمعه محمودآباد به جمع حامیان محیط زیست پیوست

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۲۲۳۳۷
امام جمعه محمودآباد با عضویت در سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین این شهرستان، رسما حامی محیط زیست شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از آوای شمال، حجت‌الاسلام سید داود موسوی در دیدار با اعضای سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین با اشاره به فعالیت های حمایتی محیط زیستی خود در زمان حضور در استان گیلان اظهار کرد: محیط زیست و حمایت از آن یک امری ضروری و مهم است و همه مردم باید حامی محیط زیست باشند.

وی با ابراز تأسف نسبت به وضعیت موجود محیط زیست در سطح منطقه افزود: حامیان محیط زیست ‌باید مسئولان را ملزم به رعایت مسایل زیست محیطی و رفع مشکلات و معضلات موجود کنند.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: فضای مصلی و نماز جمعه مکان‌ مناسبی برای ارائه الگوهای تبلیغاتی مناسب آموزشی و فرهنگی محیط زیستی است و حامیان محیط زیست باید از این فرصت و ظرفیت بهره کافی را برده و از شعار و حرف های دور از عمل دوری شود.

موسوی با اشاره به رهنمودهای رهبری در مورد موضوع مهم حفاظت از محیط زیست ابراز کرد: معظم له همواره از محیط زیست به عنوان سرمایه ارزشمند کشور یاد می کنند و بر همین اساس وظیفه همه ما است که حامی‌ محیط زیست باشیم.

به گزارش آوای شمال، در پایان این نشست امام جمعه محمودآباد، به عضویت سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین این شهرستان در آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴