معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران خبر داد

بسته‌ حمایتی 4700 میلیاردريالی دولت برای تکمیل تولیدی‌های كوچك و متوسط

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۲۱۷۸۹۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از بسته‌ حمایتی 4700 میلیاردريالی دولت برای تکمیل تولیدی‌های كوچك و متوسط خبرداد.
۰
plusresetminus
بسته‌ حمایتی 4700 میلیاردريالی دولت برای تکمیل تولیدی‌های كوچك و متوسط
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، جلسه بررسی مشكلات صنایع واحدهای تولیدی كوچك و متوسط با حضور حسن خیریان‌پورمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران، محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سجادی فرماندار بهشهر، تباكی فرماندار گلوگاه و مدیران استانی و شهرستانی و مدیران واحدهای تولیدی عصر دیروز در محل فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد.

حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران محور این جلسات را بسته‌های حمایتی تولید برای بنگاه‌های كوچك و متوسط اعلام كرد و افزود: هدف از این جلسات تسهیل و روان‌سازی و بهره برداری از بنگاه‌ها و تولیدی‌های كوچك و متوسط است كه بتوانند با این مبلغ تسهیلات، به بهره‌برداری یا ادامه تولید بپردازند.

 

 وی افزود: دولت مبلغ 4700 میلیاردريالی هزینه برای این بسته‌های حمایتی اختصاص داده است كه باید در نهایت دقت و سرعت جذب شود و تعلل در آن غیر قابل توجیه است.

خیریان‌پور تصریح کرد: این مبلغ به بنگاه‌های کوچک و متوسط با پیشرفت بالای 60 درصد تخصیص داده می‌شود، تا با این تسهیلات بتوانند واحدها را به مرحله بهره‌برداری برسانند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴