روز جهانی قدس در دیار علویان 3 / فرماندار شهرستان جویبار:

مذاكرات سازش مورد قبول مردم فلسطين نيست

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۰۷۸۷
فرماندار جویبار گفت: مذاكرات سازش كه الان در حال جريان است مطمئنا مورد قبول آحاد مردم فلسطين نيست،دنيا باید اين حق را به مردم فلسطين بدهد كه مردم خود سرنوشت كشورشان را رقم بزنند.
۰
plusresetminus
مذاكرات سازش مورد قبول مردم فلسطين نيست
بلاغ - فرماندار شهرستان جويبار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فلسطين و مسأله فلسطين يادگار حضرت امام (ره) بود، ايشان در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي و بستن سفارت اسرائيل در كشور اين پيام را به دنيا دادند كه از اين به بعد ما با ملت فلسطين سركار داريم و حرف ما حرف مردم فلسطين است نه رژيمي كه با تجاوز گري آمده و يك مملكت را غصب كرده است.
وي مقاومت را از آرمان هاي حضرت امام دانست و تأكيد كرد: مقاومت  جزو آرمان هاي امام و انقلاب بوده و هست و اين را ما نشان داديم كه هر كجا مقاومت كرديم مطمئنا در آنجا مؤفق بوده ايم. براي نمونه مقاومت در جنگ هاي 22 روزه و 33 روزه اين را به ما نشان داد كه هر وقت مردم فلسطين براي گرفتن حق خود ايستادگي كردند پيروز شدند.
نيك نژاد گريزي هم به مذاكرات سازش زد و افزود: اين مذاكرات سازش كه الان در حال جريان است مطمئنا مورد قبول آحاد مردم فلسطين نيست،دنيا باید اين حق را به مردم فلسطين بدهد كه مردم خود سرنوشت كشورشان را رقم بزنند. اگر اين اتفاق بيافتد ديگر مشكلي پيدا نخواهد شد.
وي با اشاره به پيام راهپيمايي روز قدس تصري كرد : با اين راهپيمايي ها اين پيام را به اسرائيل و دشمنان مي دهيم كه ما در صحنه هستيم تا ملت عزيز فلسطين بتواند حق خود را بدست آورد و ما اميدواريم كه با اين حمايت هاي معنوي حداقل پشتوانه معنوي داشته باشيم براي مردم فلسطين.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴