BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> رقابت 110 بانوی کاراته‌کار در جام رمضان بابلسر +تصویر | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۸
کد مطلب : ۲۰۳۴۶۵
مسابقات کاراته بانوان جام رمضان بابلسر در پنج رده سنی برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، مسابقات کاراته بانوان جام رمضان بابلسر گرامیداشت شهیدان کاراته‌کا مدافع حرم، سیدجلال حبیب‌الله‌پور و هادی باغبانی به مدت یک شب در سالن ورزشی حجاب بابلسر برگزار شد.

 

در این رقابت‌ها که به میزبانی هیات کاراته بابلسر برپا شد،  110 کاراته‌کا در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان، از شهرهای سیمرغ، امیرکلا، هادی‌شهر و بابلسر در بخش کومیته و سبک کنترلی با هم پیکار کردند که در خاتمه باشگاه پوریای بابلسر با مربیگری آتنا خضری عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 

 

باشگاه مرحوم توسلی هادی‌شهر با هدایت پریسا وفایی نایب قهرمان شد و تیم‌های شهدای بابلسر و سیمرغ با مربیگری مریم رجب‌پور و فاطمه تورانی به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

 

نمایش کلیپ شهدای گرانقدر کاراته‌کا مدافع حرم بابلسر و تجلیل و اهدای جوایز به خانواده‌های آنها از دیگر برنامه‌های رقابت‌های کاراته بانوان جام رمضان بابلسر بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴