با کسب تنها دو رأی بیش از حدنصاب لازم؛

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۱۹۱۹۵۷
مهدی تاج در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال، با ۵۰ رأی و به صورت میلی متری رئیس جدید فدراسیون فوتبال شد. چنانچه تاج دو رای کمتر کسب می‌کرد، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شد و در این صورت حتی احتمال تعویق چندماهه انتخابات فوتبال وجود داشت. کفاشیان با 64 رای نایب رییس اول تاج شد اما اسلامیان نتوانست 50درصد+ یک رای لازم برای نایب رییسی دوم را کسب کند.
۰
plusresetminus
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد
به گزارش بلاغ، مهدی تاج با فاصله زیاد و با کسب ۵۰ رأی رئیس فدراسیون فوتبال شد. بعد از تاج، آجورلو با ۱۵ و عزیزمحمدی با شش رأی دوم و سوم شدند. بدین ترتیب دوره ریاست هشت سال و هشت ماهه علی کفاشیان به پایان رسید.
 
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد
 
بنابراین در ادامه مراسم انتخابات فوتبال، برای نایب رئیسی اول علی کفاشیان و نایب رئیسی دوم محمود اسلامیان رأی گیری شد.
 
رأی‌گیری برای اعضای هیأت رئیسه بلافاصله آغاز شد و به دلیل انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب نواب رئیس او رأی گیری صورت گرفت. کفاشیان به عنوان نایب رئیس اول، محمود اسلامیان نایب رئیس دوم و الهه عرب عامری، نایب رئیس سوم پیشنهادی بودند که باید درباره آن‌ها رای‌گیری شد. در این مرحله قانون طوری بود که  اگر تعداد آرای آن‌ها نصف + یک رأی شود نواب رئیس انتخاب شده‌اند و اگر اینطور نشود، باید مجمع جدیدی تشکیل شده و نایب رئیس پیشنهادی جدید معرفی شود.
 
در نتیجه رای‌گیری کفاشیان با کسب آرای لازم (63 رای) نایب رییس نخست تاج در فدراسیون فوتبال شد و در ادامه رای گیری الهه عرب عامری به عنوان نایب رئیس بانوان با 46 رای انتخاب شد. اما نکته بحث برانگیز جایی اتفاق افتاد که اعضای مجمع به محمود اسلامیان برای قرار گرفتن در پست نایب رییس دوم رای لازم را ندادند!
 
بدین ترتیب تا مجمع بعدی، مهدی تاج می‌باید یکی از افراد مورد اعتمادش را به عنوان سرپرست نایب رئیسی دوم منصوب کند تا با معرفی چهره جدید، رای گیری انجام شود.گفته می شود فرد مورد نظر تاج برای نایب رییسی دوم ، شهاب‌الدین عزیزی خادم کاندیدای ردصلاحیت شده خواهد بود.
 
منبع : تابناک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴