تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۴۷۰۸
زارعی با اصرار بر اینکه مصاحفه احمدی نژاد با مادر چاوز فتوشاپی بوده خاطر نشان کرد: عده ای در آستانه انتخابات جوسازی کردند.
۰
plusresetminus
مادر چاوز جلسه شورای اداری میاندرود را هم به حاشیه برد
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان میاندرود،جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود عصر چهارشنبه در ساختمان کارخانه دخانیات شهر سورک برگزار شد.
در این جلسه  حجت الاسلام رسولی امام جمعه شهرستان میاندرود بعد از بیان مطالبی در خصوص اقتصاد و مسائل روز به سال نو و ایام فاطمیه اشاره کرد .
رسولی بیان داشت : در آستانه سال نو بسر می بریم و در اوایل آن ایام فاطمیه را داریم که یکی از مقدس ترین مقدسات ما شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد و یکی از ایام پرشور بعد از محرم و عاشورا ایام فاطمیه می باشد.
رسولی با طرح این سوال که  آیا برای مصادف شدن ایام نوروز و ایام فاطمیه برنامه ریزی کلانی صورت گرفته تا حرمت این ایام حفظ شود گفت: برای سبک زندگی در ایام نوروز چه اقداماتی باید انجام گیرید؟
رسولی جسارت و اهانت به مقدسات را از نگاه شرع حرام دانست و افزود : در ایام فاطمیه اگر بخواهیم به هر دلیلی وارد مکانی شویم که مقدسات ما زیر سوال برود شرعا حرام است  و از منظر قانونی باید در نظام جمهوری اسلامی با آن برخورد شود.
وی بی توجهی  مسئولان  نسبت به اعتقادات را رنج آور دانست و تصریح کرد:اگر ما خودمان با دستان خودمان به مقدسات اهانت کنیم چه جوابی برای عملکرد گذشته خودمان نسبت به دیگران داریم.
امام جمعه شهرستان میاندرود با بیان اینکه نگاه جهان به ایران معطوف شده است  و از طرفی در سطح کلان جامعه حرکات و رفتاری خلاف شرع از یک مسئول رده بالا مشاهده می شود ، تاکید کرد:  رفتاری که روی  آن سماجت هم می شود و همه می دانند که این حرکت خلاف شرع می باشد ، باید گفت ما با این شخص هیچ تعارفی نداریم.
رسولی با اشاره به عملکرد غیر دینی احمدی نژاد در حوادث مراسم تشییع رئیس جمهور ونزوئلا گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فردی بعنوان نماینده همه مردم رفتاری از خود نشان می دهند که خلاف شرع است .
در ادامه این نشست فرماندار میاندرود نسبت سخنان امام جمعه میاندرود  واکنش نشان داد و گفت : این شیطنتی بود که با دست کاری در عکس با فتوشاپ توسط عوامل یک سایت انگلیسی صورت گرفت.
امام جمعه میاندرود هم نسبت به این سخنان فرماندار انتقاد کرد و اظهار داشت : من برای حرف شما پاسخ دارم و در این اتفاق فتوشاپی در کار نبود.
زارعی دوباره  ادامه داد : در دوره اصلاحات یکی از مقامات ارشد دولت در یک کشور اروپایی دخترها به صف شدند و به او دست می دانند و هیچ عکس العملی در کشور ندیدیم .
زارعی با یادآوری اینکه مادر چاوز  پیر زنی 80 ساله است و ....که در این حین جلسه شورا به حاشیه رفت و ...
 فرماندار میاندرود هم در بین همهمه ها به صحبت خود ادامه داد و بیان کرد : آنهایی که در آنجا حضور داشتند گفتند که رئیس جمهور دست خود را به هم چسباند تا او نزدیک نشود و خودش ( مادر چاوز ) جلو آمد و...
زارعی با اصرار بر اینکه مصاحفه احمدی نژاد با مادر چاوز فتوشاپی بوده خاطر نشان کرد: عده ای در آستانه انتخابات جوسازی کردند.
وی با کنایه به امام جمعه میاندرود که امور فرهنگی با عرصه سیاسی فرق دارد و ما در آستانه انتخابات قرار داریم گفت:   این افراد نباید وارد صحنه سیاسی شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴