مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

در عصر غیبت روحانیون راهنمای امت هستند

تاریخ انتشارشنبه ۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۱۲۷۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در عصر غیبت روحانیون و علماء، هادی و راهنمای امت هستند که البته در این زمینه روایات معتبر بسیاری وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر؛ حجت‌الاسلام ناصر شکریان در همایش روحانیون بخش بهنمیر که به مناسبت ماه مبارک رمضان در دفتر امام جمعه این شهر، گفت: ترویج و تبلیغ دین و ولایت امیرالمومنین(ع)، رسالت اصلی ما در عصر غیبت است.

وی با بیان اینکه بی‌شک نبی مکرم اسلام(ص) وظیفه و رسالت خود را در حق امت به اتمام رسانده است، تصریح کرد: ایشان با سعی و تلاش از جان، برای ابلاغ رسالت و منزلت اسلام مایه گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) با مدیریت صحیح، برای عصرهای بعد خود نشانه و علائم برحقی به جا گذاشت که تا زمان ظهور حضرت حجت(عج) هم قابل انکار نیست.

شکریان افزود: طبعاً برای ولایت بعد رسول مکرم اسلام جهت هدایت و ولایت امت، دین برنامه‌های وسیعی آورده است.

وی اظهار داشت: در عصر غیبت روحانیون و علماء، هادی و راهنمای امت هستند که البته در این زمینه روایات معتبر بسیاری وجود دارد و بهترین راه توفیق، توکل و استمرار حرکت با تکیه به ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد: ما به عنوان پرچمداران هدایت، عمر خود را صرف قال الصادق و قال الباقر(ع) می‌نماییم که از اولیای الهی بشارت رسیده که اجر این کار را خداوند تعیین می‌کند و البته در این راه سختی‌های فراوانی نیز وجود دارد.

شکریان در پایان اذعان کرد: هر کدام از ما بسته به ظرفیت خود، کوشای راه ترویج اسلام ناب محمدی خواهیم بود، البته باید تمام توان خود را در این راه به کار گیریم و به نحوی عمل نماییم که خداوند متعال و امام زمان(عج) از ما راضی شوند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴