فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران:

روز قدس تجلی اتحاد مسلمانان علیه استکبار است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۸۵۴۸۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران با اشاره به اینکه روز قدس روز اتحاد مسلمین علیه ظلم و استکبار است، گفت: آه مظلوم دامن‌گیر صهیونیست می‌شود.
۰
plusresetminus
روز قدس تجلی اتحاد مسلمانان علیه استکبار است
سیدابراهیم شریفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار کرد: هر جا صدای آه مظلومی به گوش می‌رسد فریاد دادخواهی آزادگان جهان در حمایت از آنان بلند خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری اقدام صهیونیست کودک‌کش را در قتل عام مردم بی‌دفاع غزه را نشان از جنون و به بن بست رسیدن این غده سرطانی در طول ۷۵ سال اشغال کشور فلسطین عنوان کرد و افزود: وعده خداوند مبنی بر حاکم شدن مستضعفین بر عالم تخلف‌ناپذیر است و این امر با ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)محقق خواهد شد و آه مظلوم دامن‌گیر صهیونیست خواهد شد.

شریفی در ادامه ضمن اشاره به جنایت بی‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه تصریح کرد: جنایت امروز صهیونیست‌ها گواه حقانیت راهبرد جمهوری اسلامی به ویژه دیدگاه امام راحل مبنی بر غده سرطانی این رژیم است.

وی مسلمانان با ایستادگی و مقاومت نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است، گفت: امروز برخی کشورهای عربی و اروپایی با چشم‌پوشی از جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در جرم و جنایت آنان شریک‌اند و این موضوع بیش از پیش در نظر مردم کشورهای جهان به اثبات رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران خاطرنشان کرد :روز قدس روز اتحاد مسلمین علیه ظلم و استکبار است و مردم آزاده جهان در روز قدس که یادگار ماندگار پیر جماران است با حضور در راهپیمایی سراسری  نشان خواهند داد که این رژیم غاصب هیچ جایگاهی در پیشگاه مردم جهان ندارد و این شر مطلق به پایان عمر خود رسیده است.

شریفی با اعلام اینکه روز قدس روز تجلی وحدت شکوهمند امت اسلام و همه آزادگان و مستضعفان جهان در برابر استکبار است، تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ساری فردا با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، جنایت‌های این رژیم منحوس را محکوم و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱