فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار:

ملت ایران ۱۱ اسفند پاسخ سختی به دشمنان می‌دهند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۲۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات پاسخ سختی به دشمنان می‌دهند.
۰
plusresetminus
ملت ایران ۱۱ اسفند پاسخ سختی به دشمنان می‌دهند
محمد برمر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با رهبری حکیمانه امام عظیم‌الشان و بصیرت و مشارکت حداکثری مردم به مهندسی انتخابات و تقلب گسترده و مداخله انتخاباتی استعمارگران خارجی در عصر نحس قجری و پهلوی پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: خادمان ملت شریف ایران اسلامی، مجریان، ناظران، محافظان و همه دست اندرکاران در ادوار انتخابات جمهوری اسلامی در عمل ثابت کردند که محافظ مردم و امانت‌دار آرای مردم عزیز هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه در جریان فتنه زن زندگی آزادی و اغتشاشات ۱۴۰۱ آمریکا ائتلافی از رسانه‌های خارجی ایجاد کرد، تصریح کرد: اینترنشنال، بی بی سی فارسی، من و تو، رادیو فردا و صدای آمریکا بیش از ۱۷ هزار خبر جعلی و دروغ برای تحریک و تخریب دیوارهای اعتماد مردم و هدایت آن‌ها از خانه به خیابان طراحی و منتشر کردند.

برمر یادآورشد: بی بی سی فارسی با ۲۱ هزار کارمند که دارد در سال ۱۴۰۱ مبلغ دو میلیارد دلار حقوق گرفتند که برای طراحی و راهبری چندین عملیات روانی هزینه کردند.

وی تاکید کرد: آمریکا پس از شکست در مهندسی اغتشاشات سال قبل همان ائتلاف رسانه‌ای را با هم‌افزایی دیگر ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به خدمت گرفت تا با ایجاد تشویش افکارعمومی ، تولید چالش و ابهام منتج به کاهش مشارکت مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور هدف آمریکا برای مداخله انتخاباتی برای دستیابی به اهداف استکباری و استعماری خود نبوده و آمریکا در دهه‌های اخیر ۳۹۲ مداخله سخت‌افزاری از جنس لشکرکشی نظامی و همچنین ۸۱ مداخله انتخاباتی از جنس نرم افزاری در  کشورهای غیرهمسو با خود در جهان داشته تا نظام سیاسی آن کشورها را از قدرت خارج و نظام سیاسی متمایل به غرب و آمریکا را به هرم قدرت رسانده و زمینه استمرار استعمار و غارت منابع و مخازن و ذخائر آن کشورها را ایجاد نماید.

برمر گفت: جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه از عمر با برکت خود تجربه ۳۶ انتخابات را داشته‌. تنها کشوری در دنیا هستیم که ۴۷ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین انتخاباتش را برگزار و شاهد باشکوه ترین میزان مشارکت مردم پای صندوق های رای بوده است.

وی ادامه داد: غربی‌ها به‌ویژه آمریکایی‌ها با عملیات روانی ، تلاش گسترده و البته پرهزینه‌ای را از مدتها قبل همچون آتش توپخانه بر روی افکار عمومی مردم عزیز ایران شروع کردند تا سناریوی کاهش مشارکت در انتخابات را جلو ببرند اما انتخابات در کشورهای خودشان تحت اجبار و سیاست‌های تنبیهی شدیدی اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهار کرد: در حال حاضر در ۲۷ کشور پرمدعا در حوزه دموکراسی و عمدتا غربی شرکت مردم در انتخابات اجباری است و در صورت غیبت غیر موجه شهروندانشان در روز رای گیری جریمه نقدی، کسر از حقوق برای کارمندان دولت و بخش خصوصی،محرومیت مدت دار در دریافت شناسنامه گذرنامه وام بانکی شرکت در مزایده و مناقصه دولتی و دیگر خدمات دولتی و اجتماعی برایشان اعمال خواهد شد . در چنین شرایطی غربی ها خود را متمدن و مبدع و مدافع آزادی بشر می نامند.

برمر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه مورد هجوم بی امان دشمن است که به تحقیر تاریخی ملت شریف ایران و چنگ اندازی و چپاول و غارت منابع و مخازن و ذخائر ایران توسط استعمارگران خارجی در عصر نحس قجری و پهلوی برای همیشه پایان بخشید و از کرامت و حرمت ملت عزیزمان جانانه دفاع کرد و مثل سدی محکم پاسدار استقلال و آزادی مردم شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران که همیشه در صحنه بوده به لطف الهی فردا ۱۱ اسفند بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر را خلق و مشت محکمی به دهان کسانی که به‌دنبال کاهش مشارکت ملت ایران در انتخابات هستند خواهند زد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴