تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۶۳۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند بیانگر ایران دوستی است که مقبولیت نظام اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید یاس و نا امیدی دشمن را در پی خواهد داشت.
۰
plusresetminus
مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر مقبولیت نظام اسلامی است
سیدابراهیم شریفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، با بیان اینکه موضوع انتخابات یکی از مباحث سرنوشت‌ساز کشور است؛ اظهار کرد: همه ملت‌ها برای جلوه حضورشان در تعیین سرنوشت خودشان نیاز به حضور در یک میدان دارند که در جمهوری اسلامی ایران یکی از میدان‌های سرنوشت‌شاز حضور در انتخابات است؛ لذا هر جا در انتخابات، مردم یک حضور پرشورتر داشته باشند فواید فراوانی را برای کشور خواهد داشت و از سویی دیگر چشم طمع دشمنان قسم‌خورده این انقلاب را کور خواهد کرد.

وی افزود: انتظاری را که از ملت ایران همانند صحنه‌های گذشته از انقلاب اسلامی گرفته تا دفاع مقدس و پس از آن تاکنون می‌رود مشارکت همه جانبه و با همه توان است که نشان از عزم و صلابت ملت غیور ایران دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص چهار اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات پیش‌رو، لذا از همه آحاد مردمی، جریان‌ها و اقشار به ویژه رای اولی‌ها و پیشکسوتان این انقلاب انتظار می‌رود که یک حضور گسترده‌ای را رقم بزنند و مصمم باشند به اینکه سرنوشت کشور را با انتخاب نمایندگان مجلس که بسیار در حوزه تقنینی موثرند، به نقطه روشن و پیشرفت برسانند.

این مسئول ادامه داد: این مطلب را نباید نادیده بگیریم که برخی مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان در حوزه‌های مختلف نقد دارند و این گلایه‌ها، حق طبیعی مردم است اما شرکت در انتخابات این موضوع را نفی نمی‌کند که ما نقدی نداشته باشیم.

شریفی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی که ایران و وطنش را دوست دارد می‌بایست بیاید و در انتخابات شرکت کند و اعتقاد قلبی ما نیز آن است که گلایه‌مندی حق مردم است و مسئولان هر چه کار کنند باز هم در مقابل این مردم در طی این ۴۵ سال، کم است.

وی عنوان کرد: مردم ایران در ادوار گذشته در صحنه‌های مختلف با بصیرت و ولایتمداری در صحنه‌های گوناگون انقلاب حاضر بودند و لذا تلاش دشمنان انقلاب آن است که مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، گفت: در مسئله انتخابات، دو موضوع بسیار مهم است که اول اینکه نظام ما یک نظام اسلامی است و مشروعیتش برگرفته از اسلام است و موضوع دیگر مسئله مقبولیت در نظام اسلامی است که دشمن در این حوزه دارد کار می‌کند و تلاش می‌کند تا به واسطه عدم مشارکت یا مشارکت حداقلی مردم، مقبولیت نظام اسلامی ایران را زیر سوال ببرد.

این مسئول ادامه داد: جلوه شکوهمند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بخوبی نشان داد که مردم ایران، اسلام، مبانی اسلامی، انقلاب اسلامی و ارزش‌های این نظام را دوست دارند و این جلوه را به رخ تمام دنیا کشاندند.

شریفی تاکید کرد: ملت ایران مردمی بسیار فهیم، هوشمند، با بصیرت و درایت هستند که در صحنه‌های اصلی و سرنوشت‌ساز نظام و انقلاب اسلامی، پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، می‌ایستند و لذا ۱۱ اسفند امسال نیز یکی از روزهای سرنوشت‌ساز و جلوه تجلی حضور مردم در پای صندوق‌های انتخابات فارغ از وجود گلایه‌مندی‌ها و گرایش‌های متنوع سیاسی و جناحی، خواهد بود.

وی افزود: مردم در ۱۱ اسفندماه امسال نیز حماسه دیگری را خلق خواهند کرد که دشمنان قسم خورده نظام را برای سال‌های سال، مایوس خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، تصریح کرد: مردم بدانند که ایجاد یأس، نا امیدی، تردیدو انشقاق در موضوعات اصلی نظام و انقلاب، کار دشمن است و دلسوزان به نظام و مبانی اسلامی همواره تزریق امید می‌کنند و مردم را همواره به آینده درخشان امیدوار می‌کنند.

این مسئول اذعان کرد: هر عزیزی که دلش برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تپد باید مردم را به آینده روشن انقلاب اسلامی و سربلندی در تمام دنیا، امیدوار کند و ما معتقدیم که با همه فراز و نشیب‌هایی که در طول کمتر از نیم قرن برای انقلاب ایجاد کردند اما ایران در حوزه‌های مختلف به جایی رسیده است که خیلی از کشورهای دنیا حتی به پیچ و خم مسیر آن هم نرسیده‌اند.

شریفی اشاره کرد: امروز نسل جوان و دانشجوی ما در حوزه ورزشی، علمی، دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، پرتاب ماهواره، تجهیزات نظامی و بسیاری از امور با تکیه بر توان داخلی بر سکوی جهان ایستاده‌اند که برخاسته از متن همین ملت هستند.

وی متذکر شد: مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند بیانگر ایران دوستی است که مقبولیت نظام اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید  یاس و نا امیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، یادآور شد: جهاد تبیین در شرایط کنونی یک ضرورت است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا در میان جامعه ایجاد امیدآفرینی کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳