فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران:

گمنامی ویژگی مهم شهدای اطلاعات است

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۸۴۰۵۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران گفت: شهدای اطلاعات علاوه بر گمنامی در شهادت نیز غریب‌ هستند.
۰
plusresetminus
گمنامی ویژگی مهم شهدای اطلاعات است
سیدابراهیم شریفی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به سالروز گرامیداشت شهدای اطلاعات، اظهار کرد: موفقیت‌های دوران ابتدایی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و همچنین حماسه‌های دوران دفاع مقدس مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های انسان‌های مجاهدی است که در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در لایه‌های مختلف مظلومانه و در گمنامی به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری در ادامه بیان کرد: سال‌هاست دشمنان قسم‌خورده انقلاب با حمایت‌های استکبار جهانی و صهیونیست کودک‌کش با فراهم آوردن تمام تجهیزات برای به زانو درآوردن این انقلاب همت خود را بکار بستند تا ضربه‌ای هر چند اندک به نظام وارد آورند.

شریفی خاطرنشان کرد: پروژه‌های ناامن‌سازی مرزهای داخلی ،انحراف افکار عمومی با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی، ایجاد اغتشاش و ناامنی، انجام عملیات‌های تروریستی و شهادت زنان و کودکان بی‌دفاع، هجمه‌های فرهنگی، ترور دانشمندان و نخبگان کشور، تجهیز اشرار و گروه‌های تروریستی در مرزهای غربی و شرقی و.... از جمله توطئه‌های آنان علیه انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری تصریح کرد: امنیت امروز کشورمان را مدیون تلاش مجاهدان و سربازان گمنام نهادهای اطلاعاتی کشور اسلامی هستیم که علاوه بر گمنامی در شهادت نیز غریب هستند.

این مسئول با اعلام اینکه شناسایی و اطلاعات از اقدامات ارزشمند و اثرگذار در دفاع مقدس بود، اظهار کرد: شهید حسن باقری الگوی بی‌دلیلی برای رزمندگان دفاع مقدس بود و امروز جوانان این مرزوبوم باید به راه این شهید عزیز را همانند سایر شهدا ادامه دهند.

شریفی تصریح کرد: شهید باقری در ابتدا یک روزنامه‌نگار بود، اما بعد با اتکا به خداوند و پشتکار فراوان به یکی از طراحان صحنه نبرد دفاع مقدس تبدیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران با اشاره به اینکه شهدای اطلاعات علاوه بر گمنامی در شهادت نیز غریب‌اند، بیان کرد: نیروهای اطلاعات در زمینه‌سازی موفقیت‌های بزرگ نقش موثر دارند و باید قدردان این نیروها بود.

به گزارش بلاغ، اجلاسیه شهدای اطلاعات و گرامیداشت شهادت سرلشکر شهید حسن باقری امروز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس ، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در پادگان حضرت ولی‌عصر (عج) سپاه تهران و در مراکز استانها برگزار شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳