سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مکتب شهید سلیمانی پرچمدار فرهنگ ناب در گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۸۳۴۳۰
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: مکتب شهید سلیمانی پرچمدار فرهنگ ناب در گام دوم انقلاب است.
۱
plusresetminus
مکتب شهید سلیمانی پرچمدار فرهنگ ناب در گام دوم انقلاب است
قاسم عزیززاده‌گرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با اشاره به اینکه امروز مکتب حاج قاسم یک مکتب اصیل و ارزشمند است که باید برای نسل آینده تبیین شود؛ اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی پرچمدار فرهنگ ناب در گام دوم انقلاب است.

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به خوبی برای مردم تشریح و جوانان از زوایای مختلف زندگی آن شخصیت کم نظیر مطلع شوند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: حاج قاسم سلیمانی در عرصه داخلی و خارجی سیاستمداری برجسته و به روز بود.

عزیززاده‌گرجی با اعلام اینکه شهید سلیمانی فردی شجاع، با ایمان، آگاه به همه مسائل روز ایران و جهان و خادم مردم بود؛ خاطرنشان کرد: همه این ویژگی‌ها در او جمع شده بود و هر آنچه که از او صادر می‌شد مورد قبول همه بود.

این مسئول فلسفه جایگاه سردار سلیمانی را ولایت‌پذیری عنوان کرد و گفت: بزرگی شخصیت این شهید عزیز را می توان در اذعان دشمنان به برجسته بودن سردار سلیمانی به طور بارز مشاهده کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: جوانمردی سردار برگرفته از دین اسلام و ائمه است و این جنبه جوانمردی را می توان در دستگیری اشرار و نوع رفتار با آنها مشاهده کرد.

عزیززاده‌گرجی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در وصف این شهید سرافراز  فرمودند: «حاج قاسم از دفاع مقدس تا پایان عمر با شجاعت به دل خطر می‌رفت اما در عین حال با تدبیر و فکر و منطق عمل می‌کرد و نه‌تنها در میدان نظامی بلکه در میدان سیاست هم شجاعت و تدبیر توأمان داشت و سخنانش قانع‌کننده، منطقی و تأثیرگذار بود که بنده این واقعیت را بارها به دوستان فعال در عرصه سیاسی گفته‌ام».

وی تقویت اتحاد و انسجام ملی را از برکات خاص شهادت حاج قاسم دانست و گفت: بی شک وداع باشکوه و میلیونی ملت ایران با این سردار غیور سپاه اسلام برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷