تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۸۳۴۲۶
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی برای دشمنان از سردار سلیمانی ترسناک‌تر است.
۱
plusresetminus
شهید سلیمانی برای دشمنان از سردار سلیمانی ترسناک‌تر است
مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با اشاره به چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی سند انکارناپذیر دروغ‌گویی و ریاکاری غرب و جنایت علیه بشریت بود، اظهار کرد: تفکر و مکتب شهید سلیمانی نجات‌بخش است.

وی با اعلام اینکه سردار سلیمانی در اندیشه و تفکر، تابع مکتب اسلام بود و این امر رمز محبوبیتش در بین مردم است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی امروز به عنوان نماد، مدرسه درس‌آموز، هویت و غیرت ملت ایران می‌درخشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی وحدت جبهه‌های مقاومت را پایه‌گذاری کرد، تصریح کرد: برای اثبات مبارزه حقیقی‌مان با تروریسم عملکرد درخشان حاج قاسم را باید با شایستگی ثبت کنیم و به گوش جهان برسانیم.

سعادتی با اشاره به اینکه حاج قاسم مظهر ایستادگی، مقاومت، وفاداری، سلحشوری و ولایتمداری بود؛ بیان کرد: همه عاشق شهید سلیمانی هستند چون این شهید عزیز خودش را وقف دین خدا، ملت ایران و وقف انقلاب اسلامی کرده بود.

این مسئول شهید سلیمانی را برای دشمنان از سردار سلیمانی ترسناک‌تر دانست و افزود: نقش کم‌نظیر حاج قاسم در طی سالیان پیکار با عناصر داعش در عراق و زحمات فراوانی را که در این راستا متحمل شدند فراموش‌ناشدنی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه حاج قاسم تشکیل دهنده جبهه مقاومت کشورهای اسلامی در برابر داعش بود، اظهار کرد: دیپلماسی حاج قاسم ولایت‌مداری بود و توانست عزت و اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی و جهان اسلام به ارمغان آورد.

وی شهید سلیمانی را محور وحدت بزرگ اسلام عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی چه در زمان حیات و چه در لحظه شهادت و تشییع و ایام خاکسپاری همیشه محور وحدت ملی و انسجام اجتماعی بوده است.

سعادتی گفت: دشمنان از رویش‌های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند، رویش‌هایی که طوفان الاقصی نتیجه همین تفکر و فرهنگ والای مقاومت سردار پرآوازه جهان اسلام در طی این سالیان بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷