تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۸۳۳۷۲
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد و هزاران سلیمانی انتقامی سخت از ایادی استکبار می‌گیرند.
۱
plusresetminus
هزاران سلیمانی انتقامی سخت از ایادی استکبار می‌گیرند
مهدی سعادتی درباره اقدام بزدلانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: آنچه با ترور شهید سید رضی توسط رژیم صهیونیستی در دمشق آغاز، با ترور صالح العاروری در بیروت و اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان رسیده است، حاکی از تغییر میدان اقدام صهیونیزم از غزه به منطقه است و یقینا نابودی رژیم کودک‌کش نزدیک‌تر شده است.

وی بیان کرد: این عملیات بزدلانه موش‌های کثیف سرویس موساد و مستشاران تکفیری به مردم بی‌پناه و غیرنظامی در مسیر مواکب گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت دشمنان ملت ایران را آشکارتر از پیش ساخت و ناتوانی دشمنان ایران قوی را در رویارویی مستقیم در میدان نبرد را با سربازان وطن نشان داده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: ایادی و اذناب دولت غاصب صهیونیستی، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند.

سعادتی خاطرنشان کرد: قطعاً نیروهای امنیتی و جبهه مقاومت انتقام شهدایمان را از تروریست‌های بزدل در هر نقطه مکانی و زمانی خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه هیئتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس به کرمان اعزام شده است؛ گفت: جلسه ویژه‌ای برای بررسی ابعاد این حادثه تروریستی با مسئولان عالی رتبه امنیتی و نظامی برگزار می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت امروز در حال نبرد با استکبار هستند، اظهار کرد: دشمن از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد و هزاران سلیمانی که دل در گرو ولایت دارند، انتقامی سخت از ایادی استکبار، در رأس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهند گرفت.

سعادتی در پایان گفت: حاج قاسم در راه اسلام و جبهه مقاومت تلاش و کوشش بسیاری کرد و در تقابل داعش و سایر دشمنان به همراه سایر همرزمانش افتخار آفریدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷