رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد:

راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۸۳۳۵۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان بعد از اقامه نماز جمعه ۱۵ دی ماه در سراسر استان خبر داد.
۱
plusresetminus
راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، ضمن تسلیت به مردم ایران، اظهار کرد: این اقدام نشان از درماندگی رژیم موقت و مستأصل صهیونیستی در صحنه نبرد و عجز در میدان مبارزه و رویارویی با گروه‌های مقاومت اسلامی و ترس از گسترش نام و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا است.

وی این‌گونه اقدامات دیوانه‌وار را به منظور پاک کردن راه نورانی و ضداستکباری و ضدصهیونیستی شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و برای جبران شکست غیرقابل ترمیم عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: این ترورها و جنایت‌های وحشیانه به طور قطع پایه‌های سست خانۀ عنکبوتی رژیم دیوسیرت صهیونیست و تروریست‌های قاتل را ویران‌تر از قبل و آن را به پرتگاه سقوط و ورطۀ نابودی نزدیک‌تر کرده و با پاسخی گوبنده، قاطعانه و مقتدرانه از نیروهای نظامی و امنیتی مواجه خواهند شد.

اصغری بیان کرد: حمله تروریستی در کرمان که منجر به شهادت تعدادی از مردم عادی و زائران تربت حاج قاسم شد، نشانه عجز دشمنان و بیانگر این است که می‌خواهند شکست‌های خود از محور مقاومت را این‌گونه تلافی کنند.

وی گفت: به منظور محکومیت این جنایت سخیف روز جمعه ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان تظاهرات مردمی برگزار و مصلای شهرهای استان نیز شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی در تظاهرات بعد از نماز جمعه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ضمن عرض تسلیت این فاجعه غمبار به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا بیان کرد: به منظور بزرگداشت شهدای مظلوم کرمان و زائران سردار دل‌ها امروز پنجشنبه ۱۴ دی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در امامزاده عباس ساری مراسم گرامیداشت شهدا برگزار می‌شود.

وی از مردم همیشه در صحنه استان خواست با حضور در این برنامه‌ها عاملان این جنایت و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آن‌ها را محکوم کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷