شهردار فریدونکنار اعلام کرد:

الحاق حسن‌آباد به شهرداری منتظر یک ابلاغ

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۸۲۹۹۰
شهردار فریدونکنار درباره آخرین وضعیت منطقه حسن‌آباد گفت: برای الحاق حسن‌آباد به شهرداری منتظر ابلاغ طرح تفصیلی هستیم.
۱
plusresetminus
الحاق حسن‌آباد به شهرداری منتظر یک ابلاغ
علی خان‌بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، درخصوص وضعیت محله‌های فیروزآباد و حسن‌آباد اظهارکرد: برای ۶ ماهه دوم امسال با تصویب شورای شهر حدود دو میلیارد تومان برای آماده‌سازی ۶ گذر در فیروزآباد که شامل جمع‌آوری آب‌های سطحی، آب‌رو وسط، زیرسازی و آسفالت درنظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: خیابان‌های جانبازان دو، سه و ۶ به اتمام رسیده و سه گذر قدس چهار، بیست و کوچه شهدا را در دست اقدام داریم که امیدواریم این سه گذر تا پایان سال به اتمام برسد و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد در دهه فجر تحویل مردم می‌دهیم.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: سال آینده امیدواریم با همکاری شورای شهر بتوانیم اعتبار بیشتری برای منطقه فیروزآباد بگذاریم.

خان‌بابایی درخصوص آخرین وضعیت منطقه حسن‌آباد، یادآورشد: با تلاشی که فرمانداری و نماینده مجلس داشتند منطقه حسن‌آباد با ۱۶٫۲ هکتار به تصویب رسید اما کاربری اراضی طرح تفصیلی آن هنوز ابلاغ نشده و گفته شد تا پایان این هفته انجام می‌شود و اگر ابلاغ صورت گیرد تولی‌گری حسن‌آباد به شهرداری ملحق می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه پل کچب‌رود، گفت: تاخیری در طراحی این پل و پیمان‌هایی که با مشاور برای نظارت و اجرای طرح باید منعقد می‌شد صورت گرفت که همین منجر شد ما روزهای گرم و آفتابی را از دست دهیم و به روزهای بارانی و سرد سال برخورد کنیم.

شهردار فریدونکنار ادامه داد: با فشار و پیگیری‌هایی که داشتیم پیمانکار فعال است و از پنج تیر طولی که باید بسازد دو عدد کامل و دو عدد آرماتوربندی شده و آماده بتن‌گیری است و در وضعیتی قرار دارد که نحوه اجرای پروژه مورد قبول ما است.

خان‌بابایی افزود: سرشمع‌ها و سرستون‌های ظلع جنوب انجام شده و ظلع شمال باید انجام شود که این تیرها باید بر روی سرشمع‌ها قرار گیرد.

وی با عذرخواهی از مردم به خاطر تاخیر در پروژه پل کچب‌رود، اظهارکرد: از مردم مناطقی که در اطراف این پروژه سکونت دارند و باید زودتر از خدمات آن بهره‌مند می‌شدند به دلیل تاخیر در اجرا عذرخواهی می‌کنیم.

شهردار فریدونکنار با اشاره به زمان پایان این پروژه، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تا پایان سال پل کچب‌رود را به پایان برسانیم و البته اگر نتوانستیم که ترافیک را از روی پل عبور دهیم به‌صورت قطعی پل را برای عبور و مرور مردم فراهم می‌کنیم.

خان‌بابایی تصریح کرد: به دلیل اینکه در ضلع شمال باید دو زمین مورد تملک شهرداری قرار گیرد تا سواره بتواند جای مانور داشته باشد درحال پیگیری هستیم که تملک این دو زمین را انجام دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷