رئیس اداره محیط زیست نوشهر اعلام کرد:

خروج تجهیزات شرکت «کوهین» از منطقه البرز مرکزی

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۸۲۵۲۵
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر گفت: با رای دادگاه تمام تجهیزات کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن کوهین از منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خارج شد.
۰
plusresetminus
خروج تجهیزات شرکت «کوهین» از منطقه البرز مرکزی
کامبیز محسن‌سلطانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهار کرد: شرکت کوهین از جمله شرکت‌هایی بوده است که مجوز فعالیت آن آسفالت و سنگ‌شکن بوده و از ۱۵ سال قبل مجوز خود را از منابع طبیعی برای برداشت از کوه دریافت کرد که این مجوز تا سال ۹۴ اعتبار داشت.

وی با بیان اینکه شرکت کوهین آنچه از کوه برداشت می‌کرد تبدیل به ماسه و بعد آسفالت می‌کرد، افزود: وقتی مدت اعتبار مجوز شرکت به اتمام رسید از طرف محیط زیست به شرکت هشدار قانونی داده شد که ادوات و ماشین آلات خود را جمع کند و  هیچ گونه فعالیت را نداشته باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر تصریح کرد: در سال ۹۵ یکی از دستگاه‌ها به این شرکت مجددا مجوز برداشت داد اما محیط زیست نامه زد که باید این شرکت هرچه زودتر ادوات خود را جمع کند.

محسن‌سلطانی با اشاره به حکم قضایی در سال ۹۷ برای این شرکت جهت متوقف شدن فعالیت و نیز قلع و قمع ادوات بیان کرد: از شهرداری و منابع طبیعی کمک خواسته شد تا مکانی را جهت انتقال ادوات شرکت کوهین به صورت موقت به ما دهد که همکاری لازم صورت نگرفت.

وی خاطر نشان کرد: از سال ۹۷ تاکنون نیز با اینکه شرکت فعالیتی نداشت اما ادوات و تجهیزات در محل شرکت وجود داشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر با بیان اینکه این اداره اخطار مجدد به شرکت و دفتر شرکت در تهران داد،گفت: طبق هماهنگی انجام شده با منابع طبیعی و دستگاه قضا، بالاخره طی روزهای گذشته کلیه ادوات شرکت به مکان دیگری انتقال داده شد و شرکت ظرف دو ماه فرصت دارد نسبت به فروش ادوات اقدام کند در غیر اینصورت طبق قانون به مزایده گذاشته می‌شود.

کارخانه کوهین بعد از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷