مدیرکل منابع طبیعی نوشهر اعلام کرد:

مهار آتش‌سوزی در منطقه کهنه‌ده کجور

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۸۲۲۲۸
مدیرکل منابع طبیعی نوشهر با اشاره به اینکه آتش‌سوزی منطقه دوهزار تنکابن در بالادست کنترل شد، گفت: وزش باد کار اطفای حریق را سخت کرده است.
۰
plusresetminus
مهار آتش‌سوزی در منطقه کهنه‌ده کجور
مهرداد خزایی‌پول در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در منطقه جنگلی کهنه‌ده کجور از روز گذشته اظهار کرد: از روز گذشته که گزارش آتش‌سوزی به یگان حفاظت منابع طبیعی رسید همه نیروها اعم از منابع طبیعی، هلال احمر،سپاه، بسیج، شهرداری ، بخشداری، نیروهای مردمی و محیط زیست از دو سوی از سمت جنگل‌های ویسر و امامزاده کلیک به سمت محل آتش‌سوزی حرکت کردند تا آن را مهار کنند.
 
وی با بیان اینکه وزش باد گرم آتش‌سوزی را تشدید می‌کرد،افزود: در حال حاضر آتش‌سوزی در کهنه‌ده مهار شده است اما به طور کامل خاموش نشده است و نیروهای امدادی حضور دارند.
 
مدیرکل منابع طبیعی مازندران نوشهر در ادامه به وضعیت آتش‌سوزی در جنگل دوهزار پرداخت و گفت: با تلاش نیروهای امدادی و مردمی آتش‌سوزی در بالادست مهار شده است و در پایین‌دست آن به علت شدت وزش باد گرم همچنان ادامه دارد.

خزایی‌پول ادامه داد: بالگردی که برای اطفا حریق در منطقه‌ حضور دارد به علت شدت وزش باد عملا قادر به عملیاتی نیست.

این مسئول با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی درخصوص خطر برای روستائیان اطراف محل آتش‌سوزی است گفت: هیچ خطری این روستاها را تهدید نمی‌کند و به‌زودی مهار خواهد شد.
 
وی عامل انسانی از جمله شکارچیان و حفاران غیرمجاز را عامل آتش‌سوزی در منطقه کهنه‌ده بیان کرد و گفت: با حضور نیروهای امدادی، بسیج، سپاه، هلال احمر، محیط زیست عملیات اطفا حریق تا پایان خاموشی کامل ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷