مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

بسیج با امیدآفرینی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۴۸۲۱۸۳
مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: دشمن تلاش می‌کند که ناامیدی را در جامعه ترویج دهد اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد.
۰
plusresetminus
بسیج با امیدآفرینی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند
عبدالمهدی حق‌شناس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، با بیان اینکه حضرت امام(ره) با نگاه عمیق و دوراندیشی مدبرانه‌ای که داشتند در پنجم آذرماه سال پنجاه و هشت فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند، اظهار کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس از خود کارنامه درخشانی به‌جای گذاشت که برگ زرینی و افتخار بسیار بزرگی برای بسیج شد و از آن زمان تاکنون نیز بسیج محل اتفاقات و دستاوردهای بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در رضایت‌مندی عمومی و تزریق امید در جامعه، افزود: دشمن تلاش می‌کند که یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد؛ اما بسیج با تمام توان برای امیدآفرینی در جامعه حضور دارد که این امیدآفرینی در حوزه خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه مردم محروم کشور است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، یکی از وظایف جبهه واحد انقلابی را امیدآفرینی برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیدواژه «امید» در زمان حاضر نیاز اصلی کشور و ملت انقلابی ایران است که علی‌رغم اشاعه ناامیدی دشمنان در بین مردم نقش خبرنگاران به‌عنوان سربازان خط مقدم جبهه رسانه‌ای در جهاد امیدآفرینی یک نقش مؤثر و تعیین‌کننده است.

حق‌شناس در ادامه به تشریح سازمان بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه‌های مهم‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج امسال، برگزاری آموزش سواد رسانه‌ای و دوره تخصصی خبرنگاری است.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت‌ها به موضوع جریان‌سازی رسانه‌ای باهدف مانور جبهه متحد رسانه‌های استان باز می‌گردد که در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، خاطرنشان کرد: تلاش برای تربیت نیروهای انقلابی و خبرنگاران تراز انقلاب یکی از دغدغه‌های مهم بسیج رسانه استان مازندران است که باید حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و نقد منصفانه، دو سرفصل کاری خبرنگاران قرار داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: بسیج رسانه با تمام توان برای افزایش سواد رسانه‌ای وارد کار شده و تلاش داریم تا خبرنگاران تراز انقلابی از رسانه‌های مختلف در یک جبهه متحد و منسجم، فعال شوند.

حق‌شناس با بیان اینکه خبرنگاران رسالت سنگینی در گام دوم انقلاب برعهده دارند؛ عنوان کرد: باید براساس رهنمودهای رهبری در این مسیر بیش‌ازپیش گام برداشته و خبرنگاران باید در انجام وظایف محوله، با حفظ انصاف، عدالت، صداقت و صحت در عمل، نقد منصفانه را در دستور کار قرار دهند.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به دستور مقام معظم رهبری در دست انجام داریم برگزاری اردوی راویان پیشرفت است که به‌صورت هفتگی با محوریت تبیین پیشرفت حوزه‌های گوناگون استان با حضور میدانی خبرنگاران و هماهنگی اقشار مختلف بسیج در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷