مدیرکل مدیریت بحران مازندران هشدار داد؛

بارش برف و وزش باد شدید در راه مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۴۸۲۰۰۴
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به ناپایداری وضعیت جوی استان طی امشب و فردا هشدار داد.
۰
plusresetminus
بارش برف و وزش باد شدید در راه مازندران
حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»  در خصوص وضعیت جوی ناپایدار استان در روزهای آینده، گفت: برای امشب و فردا با نفوذ سامانه بارشی شاهد بارندگی و گاهی رگبار شدید، رعد و برق و وزش باد شدید و نیز کاهش دما، بارش تگرگ، مه گرفتگی و در برخی نقاط بارش برف، خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس با اعلام وضعیت نارنجی از مردم و مسافران انتظار داریم که از تردد، اقامت و برپایی چادر در بستر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم حتی‌المقدور از انجام سفرهای برون شهری غیرضرور، اجتناب کنند.

محمدی اعلام کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران و کارگاه‌ها نیز نسبت به خارج نمودن ماشین‌آلات و سازه‌های موقت از بستر حاشیه رودخانه‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان گرامی هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق کوهستانی به ویژه امشب، ضمن رعایت دقیق نکات ایمنی با احتیاط کامل رانندگی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، توصیه کرد: کوهنوردان و طبیعت‌گردان از صعود به ارتفاعات و عشایر و دامداران از جابجایی دام‌ها به ویژه در دهانه رودخانه‌ها پرهیز کنند.
 
محمدی متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به پاکسازی لایروبی دهانه پل‌ها و کانال‌های انتقال آب و شهرداران نیز نسبت به مقاوم سازی و ایمنی بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی و سازه‌های موقت، اقدام فوری داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷