فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد:

اجرای ۶۲۲ برنامه هفته بسیج در شهرستان نور

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
کد مطلب : ۴۸۱۸۸۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از اجرای ۶۲۲ برنامه هفته بسیج از ۲۹ آبان در این شهرستان خبر داد.
۱
plusresetminus
اجرای ۶۲۲ برنامه هفته بسیج در شهرستان نور
به گزارش بلاغ، مهدی فلاح در جلسه شورای اداری شهرستان نور با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام (ره) شهدا اظهار کرد: بسیج یکی از ابتکارات امام(ره)  مبتنی بر اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب فرمود بسیج مستضعفین هیچ نظیری در دنیا نداشت و وارداتی نیست و از هیچ جای دنیا الگوبرداری نشد و بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیاست که یک شبکه عظیم مردمی با این وسعت و تعداد جمعیت در دنیا سراغ نداریم.
 
 وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می‌شود، خاطرنشان‌کرد: تعداد کل برنامه‌های اجرایی ۶۲۲ برنامه با ۱۹ عنوان است شامل ۲۵ برنامه بزرگداشت شهدا، ۵۱ مسابقات ورزشی، ۱۰ میز خدمت توسط ادارات، ۱۰۵ برنامه‌های قرآنی، ۲۸ نمایشگاه، ۷۳ نشست بصیرتی، فرهنگی و روشنگری، ۱۵ اردوی جهادی و فرهنگی، ۷۲ برنامه زیارت خانواده شهدا، ایثارگران و... است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور بیان‌کرد: دوشنبه ۲۹ آبان روز بسیج
، جهاد، خدمت و سازندگی است که از ۲۵ گلزار شهدا با همت بسیج سازندگی سپاه و بنیاد شهید رونمایی می‌شود و افتتاح خانه محروم و توزیع یکهزار بسته معیشتی به نیازمندان از برنامه‌های این روز است.
 
فلاح افزود: سه‌شنبه ۳۰ آبان روز بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار نامگذاری شد و سرود پاتوقی، تئاتر خیابانی، میز خدمت و جشنواره عفاف و حجاب و ...  در این روز برگزار می‌شود.
 
وی گفت: چهارشنبه اول آذر روز بسیج، ولایت باوری، انقلاب تمدن ساز است که اردوی پیشرفت علمی و فناوری، تجلیل از مخترعین، مبتکرین، پژوهشگران نمونه برگزار می‌شود و پنجشنبه دوم آذر روز بسیج مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شد که یادواره شهدای رستمرود، عطرافشانی گلزار شهدا، برنامه آبروی محله در کوچه منزل شهدا در طول هفته و به ویژه در پنجشنبه برگزار می‌شود.
 
فرمانده مقاومت بسیج شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: چهارم آذر ماه روز بسیج، جهادعلمی، اعتلای فرهنگ و هنر است، شاخص‌ترین برنامه‌ها در این روز نشست عاشقان ولایت با حضور آیت الله معلمی در سالن پیامبر اعظم رویان(ص)، تجلیل از نخبگان بسیجی که رتبه برتر در کنکور امسال کسب کردند و مادران دارای سه فرزند و بیشتر در راستای تأکیدات رهبری در رشد جمعیت اجرا می‌شود.
 
فلاح با اشاره به پنجم آذر روز بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار افزود: کارگاه تحکیم بنیان خانواده، یادواره خانگی شهدا و سلسله نشست‌های آموزش فضای مجازی اجرا می‌شود و برنامه‌هایی مانندجشن‌های محله محور،  یادواره شهدا، ایست بازرسی در سطح شهرها، نشست های بصیرتی، روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و...  در طی هفته همه روزه برگزار می‌شود.
 
وی در پایان بر فضاسازی شهرستانی، تبلیغات محیطی، تابلوهای تبلیغاتی، نصب بنر و نشست‌های بصیرتی در ادارات، بانک‌ها، نهادها و سازمان‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳