تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۸۱۵۲۹
فرماندار شهرستان نور گفت: راهیان نور بهترین، فنی‌ترین و موثرترین روش در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است.
۳
plusresetminus
راهیان نور بهترین روش برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن
بیژن پولادی در گفتگو با خبرنگار بلاغ در خصوص اعزام دانش‌آموز به راهیان نور اظهار کرد: تقارن سیزدهم آبان و اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور بسیار حائز اهمیت است در سیزدهم آبان سال ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی (ره)،سیزدهم آبان ۱۳۵۷ روز شهادت دانش آموزان در دانشگاه تهران و سیزدهم آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که همه این رویدادها نشانگر دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران است.
 
 وی گفت: جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های دولت استعماری آمریکای جنایتکار و همراهانش که هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا ملت ایران از انقلاب، اسلام و کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند و این مقاومت در استقلال کشور بسیار تاثیرگذار بود و در راستای اهداف انقلاب اسلامی باید جوانان و نوجوانان را با تفکر مقاومت و فرهنگ شهادت طلبی آشنا کنیم.
 
فرماندار شهرستان نور با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیات هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور افزود: راهیان نور بهترین، فنی‌ترین و موثرترین روش در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است و جوانان و نوجوانان در عرصه جنگ ترکیبی و جنگ شناختی با حضور در این مناطق از نزدیک با جنایت‌های کشور استکباری و استعماری آشنا می‌شوند.
 
این مسئول خاطرنشان‌کرد: اعزام دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور در این زمان بهترین فرصت برای معرفی دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است تا در آینده بتوانند با عزم راسخ‌تر در ساخت ایران اسلامی گام بردارند.
 
پولادی با اشاره به راهیان نور بیان‌کرد: صدام خبیث با تحریک شیطان بزرگ آمریکا به تمامیت ارضی ما حمله کرد که با مقاومت رزمندگان و ایستادگی ملت ایران به پیروزی رسیدیم و امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایت بزرگ در غزه انجام می‌دهد و جوانان ما می‌توانند با حضور در این مناطق معنای ایثار، مقاومت و امنیت را بهتر درک کنند.
 
وی افزود: امروز ذهن‌های بیدار مردم آزاده جهان به رژیم صهیونیستی واکنش نشان می‌دهد و هویت رژیم کودک‌کش برای مردم دنیا آشکار شد و به یاری خداوند آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و افول قدرت‌های پوشالی جهان در دست آمریکا خواهیم بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز در خصوص اعزام دانش آموزان به راهیان نور اظهارکرد: کاروان زیارتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان نور در بخش مرکزی و چمستان با دو دستگاه اتوبوس به سرزمین شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 
مهدی فلاح با اشاره به ضرورت ترویج روحیه ایثارگری، جهاد و شهادت طلبی افزود: دانش آموزان پسر نیز در بهمن ماه از بخش مرکزی و چمستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با قدردانی از فرماندار شهرستان و شهرداران خاطرنشان‌کرد: اردوی راهیان نور ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری‌است که هزینه سفر دانش آموزان از طریق سپاه و شهرداران رویان، نور، ایزدشهر و چمستان تأمین شد.
 
فلاح گفت: امروز استکبار جهانی به دنبال اشغال تمامیت ارضی کشورها و نابودی استقلال آن‌ها است و جنایت‌های غزه با کمک و پشتیبانی آمریکای جهانخوار به صورت نظامی، نیرویی و ... انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در سفر راهیان نور رشادت‌ها، حماسه‌ها، فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهدا به نسل جوان و نوجوان منتقل می‌شود، تأکیدکرد: انتقال فلسفه جهاد، شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا مصداق جهاد تبیین است و امروز امنیت، استقلال، پیشرفت و اقتدار کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷