تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفتگو با بلاغ:

نفرت از رژیم صهیونیستی جهانی شده است

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۴۸۰۵۷۰
تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: امروز یک «نفرت جهانی» علیه رژیم صهیونیستی را شاهدیم و سفارتخانه‌های این رژیم در دنیا ناامن‌ترین نقطه شده است.
۳
plusresetminus
نفرت از رژیم صهیونیستی جهانی شده است
میثم معافی در گفتگو با خبرنگار بلاغ به موضوع آنچه مدنظر مردم و دلسوزان مقاومت در صحنه عمل است پرداخت و اظهار کرد: تعبیری شهید ابومهدی المهندس داشت که می‌گفت: «در شرایط بحرانی باید عقل سرد داشت و قلب گرم» پس نباید انتظار داشت فرماندهان جبهه مقاومت با هیجان و احساسات بجنگند و باید باهوش و تدبیر و تکنیک ادامه بدهند و این ویژگی یکی از نقاط قوت راهبردی مقاومت محسوب می‌شود که مایه عصبانیت و واکنش متوحشانه صهیونیست‌ها شد.
 
 وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی یک تصمیم کوتاه‌مدت نبود بلکه ۱۰ سال طراحی و نقشه‌کشی و یک سال تمرین نظامی سری و ۱۰ ساعت در یک روز عملیات موفقیت‌آمیز اجرا شد، پس محاسبات عمیقی شد.
 
 این کارشناس امور استراتژی و سیاسی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در میدان نبرد و جنگ نه‌تنها دستاوردی نداشت، بلکه در عین ناباوری و بهت جهانی، تاکنون ۲ هزار کشته، هزار اسیر که دراین‌بین ۲۰۰ اسیر استراتژیک و مهم، سه هزار زخمی که دراین‌بین هزار نفر با وضعیت وخیم گزارش شده است؛ درحالی‌که جریان مقاومت، در میدان نبرد تاکنون ۱۵ شهید تقدیم کرد. «دقت کنید. در میدان نبرد.»
 
 معافی با اشاره به اینکه در غزه شاهد دو صحنه نظامی و غیرنظامی هستیم، تصریح کرد: در صحنه غیرنظامی، رژیم کودک‌کش، کودکان وزنان بی‌پناه را قتل‌عام کرد و این در هیچ جنگی امتیاز نظامی محسوب نمی‌شود و نتیجه این شد که یک «نفرت جهانی» علیه رژیم صهیونیستی را شاهدیم و سفارتخانه‌های این رژیم در دنیا ناامن‌ترین نقطه شده و حتی دوستان رژیم جنایت‌کار هم به‌ویژه دوستان منطقه‌ای نه‌تنها جرئت حمایت ندارند، بلکه به دلیل فشار روانی مردمی، طی بیانیه‌ای و یا مصاحبه‌ای محکوم هم کرده‌اند.
 
 وی گفت: روح مقاومت در میدان نبرد در بین رزمندگان و همچنین مردم سلحشور غزه، بی‌نظیر است تا جایی که بعد از تحریم آب، حتی بچه‌ای را هم سراغ نداریم که از دشمن تقاضای آب کند.
 
 این کارشناس سیاسی ادامه داد: جریان عادی‌سازی در منطقه به کمای سیاسی رفت و به دلیل ضربه مقاومت دچار ضربه‌مغزی شد.
 
 معافی خاطرنشان کرد: بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به تل‌آویو گفت: «اگر رژیم صهیونیستی وجود نداشت، برای منافع آمریکا تأسیس می‌کردیم.» این جمله به این معناست که رژیم کودک‌کش بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا و آخرین قلعه جنگی غرب در منطقه محسوب می‌شوند و شهروند مستقر در آن، شهروند سرباز هستند تا جایی که حتی کودکان هم آموزش نظامی می‌بینند.
 
 وی اظهار کرد: شائول موفاز معاون اسبق رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی، طی گزارشی به موساد نوشت منطقه اسلامی چه شیعه و چه سنی و چه یهودی و مسیحی و... همه به دلیل ضدیت با رژیم صهیونیستی و آمریکا از منظر ما طرف‌دار انقلاب اسلامی و هم‌پیمان استراتژیک ولایت‌فقیه محسوب می‌شوند.
 
 این کارشناس ارشد بین‌الملل افزود: جبهه مقاومت در اوج قرار دارد و شهر اصلی غزه زیر زمین است و در حال حاضر ۱۰۰ هزار نیروی حماس و ده‌ها برابر ظرفیت حماس در حزب‌الله لبنان ذخیره شده و ده‌ها برابر حزب‌الله و حماس به لحاظ امکانات نظامی در یمن و سوریه و عراق وجود دارد و کرانه باختری ۱۲۰ برابر غزه در حال آماده‌شدن برای نقطه صفر عملیات مرحلهٔ نهایی هستند.
 
 معافی بیان کرد: بهترین مدل فروپاشی رژیم صهیونیستی «فروپاشی از درون با فشار از بیرون است که در حال حاضر بعد از عملیات الاقصی، بیش از یک میلیون نفر مهاجرت معکوس داشتند و این روند متوقف نشد و بیش از ۳۰ شهرک صهیونیستی کاملاً تخلیه شده و شبکه ۱۴ اسرائیل اعلام کرد که بعید است برگشتی داشته باشد. «در طول ده روز ۱۰ میلیارد دلار خسارت به رژیم صهیونیستی وارد شده است.»
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷