رئیس اداره راهداری شهرستان نور اعلام کرد:

پاک‌سازی دکه‌های غیرمجاز محور رویان‌ - گلندرود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۸۰۳۵۲
رئیس اداره راهداری شهرستان نور گفت: بی‌توجهی به دستور مقام قضایی سبب شد تا راهداری دکه‌های غیرمجاز مسیر آبشار «آب‌پری» را از مسیر پاک‌سازی کند.
۱
plusresetminus
پاک‌سازی دکه‌های غیرمجاز محور رویان‌ - گلندرود
سیدرضا سجادی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آزادسازی حریم راه و محور اصلی جاده آب‌پری در رویان اظهار کرد: دکه‌های غیرمجاز در محور رویان‌ - گلندرود با توجه به تعرض به حریم راه، ایجاد ناایمنی در محور و ترافیک‌های سنگین در روزهای پایین هفته و ایام تعطیل با دستور مقام قضایی تخریب شدند.

وی با اشاره به اعتراضات مردمی از ترافیک‌های سنگین در منطقه یادآورشد: برخی افراد در دکه‌های مسیر آبشار آب‌پری بومی و برخی دیگر با ایجاد سازه توسط افراد به کسانی از شهرستان‌های دیگر اجاره داده می‌شد و به مرور زمان این دکه‌ها افزایش پیدا می‌کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان نور با اشاره به تصرف جاده توسط دکه‌های غیرمجاز در منطقه افزود: علائم ایمنی، گاردریل‌ها و تابلوهای ترافیکی توسط این افراد در منطقه تخریب شد.

سجادی در ادامه با اشاره به اینکه این منطقه سیل‌گیر است، بیان‌کرد: دکه‌های غیرمجاز بر خلاف قانون با ایجاد سازه در دهانه ورودی، انسداد دهانه آبرو و حجم بالای آب در زمان بارندگی سبب بروز حوادث و مشکلات در این منطقه می‌شدند.

وی گفت: با توجه به فرصت‌های متعدد به ویژه دستور کتبی اداره راهداری به دکه‌داران منطقه پس از نوروز ۱۴۰۲ برای گرفتن مجوزات لازم از دستگاه‌های ذیربط یا جمع آوری دکه‌ها اقدامی از سوی آن‌هاصورت نگرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: بر اساس دستور دوم مقام قضایی و زمان‌بندی مشخص تا ۱۰ مهر فرصت جمع‌آوری یا اخذ مجوز به دکه‌داران داده شد که بی‌توجهی این افراد به دستور مقام قضایی سبب شد تا اداره راهداری به وظیفه خود عمل و دکه‌های غیر مجاز را از مسیر پاکسازی کند.

سجادی افزود: بر اساس دستور فرماندار شهرستان نور مقرر شد تا کمیته‌ای از ادارات مرتبط راهداری، محیط زیست، گردشگری و منابع طبیعی برای ساماندهی موضوع تشکیل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷