مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

رایگان‌شدن اماکن ورزشی مازندران در ۲۹ مهر

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۸۰۱۲۶
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: به مناسبت روز تربیت‌بدنی، همه اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در روز شنبه ۲۹ مهرماه رایگان است.
۴
plusresetminus
رایگان‌شدن اماکن ورزشی مازندران در ۲۹ مهر
علی رجبی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اعلام اینکه برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه با ورزش صبحگاهی آغاز خواهد شد اظهار داشت؛ بیش از ۸٠٠ برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان برای این هفته تدارک‌دیده‌شده که امسال سعی کردیم ویژه‌برنامه‌های این هفته به‌صورت کیفی‌تر برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همایش ورزش صبحگاهی از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه هم‌زمان با همه شهرستان‌ها و با حضور مسئولین در محل بوستان ولایت ساری برای آقایان و سالن ورزشی سید رسول حسینی برای بانوان برگزار می‌شود و پس از آن زنگ تربیت‌بدنی در همه مدارس استان نواخته خواهد شد.

رجبی برگزاری هم‌زمان پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در همه استان مازندران را رویدادی محوری و برای نخستین‌بار در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اعلام کرد و افزود؛ ترویج و همگانی کردن ورزش باهدف نشاط اجتماعی، پیشگیری از بیماری و سلامتی آحاد جامعه و حتی توسعه ورزش قهرمانی یکی از رسالت‌های مهم دستگاه ورزش و جوانان است و بدین منظور همواره نگاه ویژه‌ای به همگانی کردن ورزش خواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت که پویش اهدا خون جامعه ورزش و جوانان در روز پنجشنبه و در سراسر استان یکی از برنامه‌های شاخص خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان داشت؛ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پارآسیایی در قالب برنامه یک شب با قهرمانان و پس از بازگشت ورزشکاران پارآسیایی با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد.

رجبی در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی روز شنبه ۲۹ مهرماه تمام اماکن ورزشی در اختیار دستگاه ورزش و جوانان مازندران به‌صورت رایگان در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷