عضو خبرگان رهبری در گفتگو با بلاغ:

خط سرخ مجاهدان فلسطینی به پیروزی ختم می‌شود

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۷۹۹۰۱
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ظلم و کودک‌کشی ۷۵ ساله صهیونیست‌ها و مقاومت انقلابی فلسطینی‌ها منجر به بروز طوفان الاقصی شد.
۹
plusresetminus
خط سرخ مجاهدان فلسطینی به پیروزی ختم می‌شود
آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با بلاغ با اشاره به پیروزی‌های اخیر رزمندگان فلسطین و جنایات ضدبشری رژیم اشغالگر قدس، ضمن حمایت همه‌جانبه از رزمندگان فلسطینی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و خواستار اقدام عملی کشورهای اسلامی علیه صهیونیسم شد.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به بخشی از آیه ۲۲۷ سوره شعراء، اظهار داشت: سنت‌های الهی که به‌عنوان ناموس خلقت از آنها یاد می‌شود، از قاعده و قانونی تبعیت می‌کنند که تغییرناپذیر و لایتغیر هستند، این نتیجه را به همه عقلای عالم ارائه می‌دهند که عاقبت ظلم، نابودی و سرانجام مظلومیت، پیروزی و حاکم شدن مستضعفان است.
 
وی اضافه کرد: ظلم و کودک‌کشی ۷۵ساله صهیونیست‌ها و مقاومت انقلابی فلسطینی‌ها منجر به بروز طوفان الاقصی شد که هیمنه پوشالی قدرت امنیتی و نظامی غاصبان فلسطین را برهم ریخت و شکست فاحش و فراموش‌نشدنی را بر رژیم جعلی تحمیل کرد که هیچگاه این شکست ترمیم‌پذیر نخواهد بود.
 
این استاد برجسته درس خارج فقه و اصول یادآور شد: اگر سران مرتجع و جنایت‌کار صهیونیست به اندک‌ترین اندازه عقل می‌داشتند، راه‌حلی غیر از جنون آدم‌کشی را برمی‌گزیدند که نتیجه روش همیشگی‌شان ظهور طوفان‌های مشابه الاقصی نمی‌بود؛ اما نمی‌توان از گرگ انتظاری غیر از درندگی و خون‌آشامی داشت.
 
توکل افزود: در واکنش به طوفان الاقصی، جنایت علیه بشریت از سوی جلادان و قصابان غاصب، صحنه‌های فجیع بمباران‌های کور و نسل‌کشی فلسطینیان را پیش چشم جهانیان به تصویر کشاند تا بار دیگر اصالت این حقیقت را به اثبات رساند که به فرموده قائد عظیم‌الشأن انقلاب، امام خمینی (ره)، رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و هیچ گریزی جز نابودی این غده وجود ندارد تا جهانیان رنگ صلح و آرامش را ببینند. این جراحی تاریخی در حال وقوع توسط فرزندان دلاور قدس عزیز و تحت زعامت نایب امام‌زمان(عج) مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با تبریک پیروزی تاریخی مجاهدان و رزمندگان فلسطین و ضرورت حمایت همه‌جانبه آحاد آزادگان و مسلمانان و دولت‌های به‌ویژه کشورهای اسلامی، فعالیت بیش‌ازپیش دستگاه دیپلماسی کشور برای واکنش جهانی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه عزیز و مظلوم را خواستار شد.

توکل گفت: بدون کوچک‌ترین تردید، خط سرخ مجاهدان و صابران فلسطینی، به فتح و پیروزی خواهد رسید و بنیان حضور متجاوزان آمریکای صهیونیست‌زده در منطقه راهبردی آسیای میانه را برخواهد کند.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴