تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۷۹۸۹۸
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی سران استکبار را مبهوت کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی ظالم و آدم‌کش است.
۱
plusresetminus
عملیات طوفان الاقصی سران استکبار را مبهوت کرد
حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در گفتگو با بلاغ با اشاره به  جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در روزهای اخیر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگان دانشجویان دانشگاه‌های افسری سخنان مهمی بیان کردند و بنابر فرموده رهبری این عملیات یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی از جهت نظامی و اطلاعاتی بود چرا که از نظر نظامی ادعای قدرتمند بودن داشت.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: در این یک هفته توجهات تمام دنیا بر روی منطقه فلسطین متمرکز شده و حماسه عظیم رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین توانست بر هیمنه پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل ضربه محکم وارد کند.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه اقدامات مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت‌های ۷۵ سال گذشته رژیم صهیونیستی بوده است، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواهد شکست خود را با بمباران و کودک‌کشی در غزه جبران کند، تصریح کرد: حمایت از فلسطین ریشه در فطرت انسانی و براساس آموزه‌های دینی و قرآنی است.

وی با اعلام اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی بود، گفت: عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهرماه اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است.

امام جمعه موقت ساری اظهار کرد: بنابر فرموده رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد چرا که این بیان ریشه قرآنی دارد و در قرآن آمده که باطل نابود می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با محکوم کردن بمباران مردم بی‌دفاع غزه و محاصره آنها، خاطرنشان کرد: هیمنه رژیم کودک‌کش در حال نابودی و فروپاشی است.

وی با اشاره به اینکه قیام جوانان فلسطینی و گروه‌های مقاومت سبب شادی و سرور ملت‌های مسلمان شده است، افزود: مجامع بین‌المللی در مقابل جنایت‌های رژیم منحوس سکوت نکند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد نابودی همیشگی رژیم صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷