مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

پیاده‌روی اربعین باید همراه با شعور حسینی باشد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۷۶۹۳۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درحال پیشرفت است گفت: پیاده‌روی اربعین باید همراه با شعور حسینی باشد.
۰
plusresetminus
پیاده‌روی اربعین باید همراه با شعور حسینی باشد
حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) فرمودند زمانی که به معراج رفتم سمت راست بهشت نوشته شده بود: «امام حسین (ع) موجب عزت و فخر امت خواهد شد؛ امام حسین (ع) گنج عظیمی است»، گفت: حضور میلیونی مردم از ملیت‌های مختلف در سفر معنوی اربعین نشان از زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت دارد و این مهم در واقع با هدایت حسین بن علی علیه السلام در حال رقم خوردن می‌باشد.

رعایتی با بیان اینکه حضور در محفل و مجلس اقامه عزای حسینی به شور و شعور توأمان نیاز دارد، افزود: پیاده روی برای امام حسین (ع) می‌رویم باید با شعور حسینی همراه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برلزوم حضور خانوادگی در پیاده روی اربعین تاکید کرد و ادامه داد: این حضور اثر تربیتی منحصر به فردی روی خانواده به ویژه نسل نو دارد.

رعایتی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها اگر زمینه حضور در پیاده روی اربعین برایشان فراهم نشده برای هم نوا شدن با زائران کربلا در پیاده روی جاماندگان حسینی در جای جای ایران اسلامی حاضری بزنند تا از نعمت حضور در مجلس اقامه عزای حسینی بهره‌مند شوند، گفت: اگر فکر و اندیشه حسینی شود قطعا چراغ راه برای هدایت جامعه خواهیم شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در جامعه اسلامی، خواستار توجه جدی دلدادگان حسینی به سلامت اداری و رسیدگی به امور ارباب رجوع شد.

رعایتی به اغتشاشات سال گذشته در کشور هم اشاره کرد و افزود: عده‌ای معتقد بودن کار انقلاب به پایان رسید، اما باید بدانند ملت امام حسین (ع) از توطئه‌ها و فتنه‌ها مصون خواهد ماند. انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست و با تاسی از اهداف قیام امام حسین (ع) با قوت درحال پیشرفت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳