تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۷۶۴۵۶
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: رسانه‌ها در ایام اربعین حسینی تلاش کنند تا گفتمان حضرت سیدالشهدا (ع) زنده شود.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها گفتمان حضرت سیدالشهدا(ع) را ایام اربعین زنده کنند
عبدالمهدی حق‌شناس در گفتگو با بلاغ با اشاره به ابعاد امیدآفرینی مکتب عاشورا و نقش رسانه در این مهم با بیان این كه قدرت های جهانی از حضور میلیونی امت اسلام در پیاده روی روز اربعین هراسان هستند، اظهار كرد: هر نوع توطئه ای از سوی دشمنان در مسیر زائران حسینی نمی تواند مانع توقف كاروان بزرگ پیاده روی حسینی به سمت كربلا شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان این كه اربعین درس و پیام‌های فراوانی دارد، افزود: خبرنگاران و رسانه ها باید بیش از این به ظرفیت اربعین حسینی جهت عزتمندی مسلمانان توجه کنند.

وی با بیان این‌كه امت اسلامی به ویژه شیعیان جهان در كنگره بزرگ اربعین اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت، یادآور شد: امروزه كفر جهانی و نظام سلطه به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و ایجاد رخنه در بین صفوف مسلمانان جهان به طرق مختلف است.

حق‌شناس با بیان این كه خدمت كردن به زائران حسینی خدمت به امام حسین(ع) است، ادامه داد: اجتماع بزرگ شیعیان در اربعین حسینی پایه‌های استكبار را به‌لرزه در می‌آورد.

وی با بیان اینكه اجتماع مردمی اربعین حسینی حامل یك پیام بزرگ است و باید به آن توجه ویژه شود، تصریح كرد: در این پیام شیعیان می‌خواهند به‌ دنیا اعلام كنند كه گره مشكلات جهان با پیروی از تفكر امام حسین(ع) و تفكر عاشورایی كه همان تفكر نظام جمهوری اسلامی است، برطرف می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با تأكید بر این كه تلاش دشمن در كمرنگ برگزار شدن این اجتماع عظیم بی فایده است و با شكست مواجه شده است، تصریح كرد: با گذشت هر سال از این اجتماع عظیم شاهد باشكوه‌تر برگزار شدن این مراسم با ارزش هستیم.

حق‌شناس پیاده‌روی اربعین حسینی را بزرگ‌ترین هیأت عزاداری شیعیان معرفی كرد و گفت: رسانه‌ها در ایام اربعین حسینی تلاش کنند تا گفتمان حضرت سیدالشهدا (ع) زنده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷