مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

رسانه‌ها در گسترش فرهنگ عاشورایی پرچم‌دار باشند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۷۴۶۴۹
مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران به نقش مثبت رسانه در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: رسانه در گسترش فرهنگ عاشورایی پیشگام و پرچم‌دار باشد.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها در گسترش فرهنگ عاشورایی پرچم‌دار باشند
عبدالمهدی حق‌شناس در گفتگو با بلاغ با اشاره به اهمیت توجه رسانه‌ها به تولید و انتشار محتوای رسالت‌محور در ایام محرم اظهار کرد: شیعه سیدالشهدا باید درخصلت ها و اعمالی چون خودسازی، خداترسی، تقوا، اطاعت امر به معروف و نهی از منکر، اقامه  و احیاء نماز ، تلاش در مسیر رضای حق،کرامت، عزت نفس، سازش نکردن با طاغوتها و حکومت های ستم، مبارزه با باطل، جهاد و شهادت، روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، قاطعیت و صلابت در راه عقیده و دینداری به سیدالشهدا تاسی کند.                                                          

وی تصریح کرد: عاشورای حسینی، دریای بیکرانه ای از معارف و مفاهیم ارزشمندی است که کشتی نجات مظلومین و مستضعفین جهان از ظلم و استبداد مستکبرین و چراغ راه بشریت از انحرافات و بدعت ها است.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با تأکید بر این موضوع که محتوای قابل استخراج عاشورای حسینی (ع)، آکنده از اسلام ناب و در اثبات حقانیت اهل بیت علیهم السلام است، گفت: واقعه کربلا دارای ظرفیت اثر گذاری بالایی بر دلهای جهانیان است که باید بیشتر رسانه ای شود.

حق شناس اظهار کرد: وظیفه انتقال محتوای ناب به تشنگان حقیقت در سراسر دنیا با تولیدکنندگان محتوا، اصحاب جراید، انتشارات مکتوب، الکترونیکی و مجازی است.

این مسئول گفت: اقیانوس معارف و محتوای عاشورایی به حدی است که تمامی تشنگان حقیقت در جهان را سیرآب می کند.

حق شناس ادامه داد: در شرایطی که رسانه های مادی گرای دین ستیز و ضد بشری دنیای غرب، شبانه روز در تلاش برای انحراف افکار جهانیان از حقایق دین مبین اسلام هستند، رساندن این محتوای ناب برای نجات انسان های دربندِ مروجان افکار پوچ فرهنگ مبتذل غربی، بر عهده رسانه های متعهد به رسالت راستین فعالیت رسانه ای است.

وی افزود: بدانیم که خون امام حسین (ع) و یارانش بی جهت جاری نشد و راه امام حسین (ع) و مکتب او همچنان در دلهای آزادگان جهان زنده است و مردم دنیا نیازمند به محبت و معرفت حسینی (ع) هستند و یقینا آشنایی با معارف عاشورایی، بستر ساز احیاء گرایش توحیدی، مطالبه گری حق و عدالت در جهان را ایجاد و زمینه را برای ظهور امام عصر (عج) مهیا می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران به نقش مثبت رسانه در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: رسانه در گسترش فرهنگ عاشورایی پیشگام و پرچم‌دار باشد.

حق شناس تصریح کرد: فعالان رسانه به درستی واقعه عاشورا را منعکس کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷