تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۳۹۷۰
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: پوشش و حجاب بانوان، پادزهری برای هجمه های فرهنگی دشمنان است.
۰
plusresetminus
پوشش و حجاب بانوان، پادزهری برای ‌هجمه‌های فرهنگی دشمنان است
فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفتگو با بلاغ در خصوص حجاب و عفاف و ارتباط آن با جامعه اظهار داشت: امروز در بحث جنگ ترکیبی دشمن قرار داشته و همه هدفش این است که باورها و افکار نسل جوان را مدیریت و ترویج کند و سبک زندگی غربی، تجمل گرایی و مصرف گرایی را در بین دختران و بانوان رواج دهد اما پوشش و حجاب یک سد بزرگ و مانع عظیم در مقابل تهاجم غرب است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص  الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی  افزود: شاخصه‌های این الگو بحث محجبه بودن، عفیفه بودن و شریف بودن زن و اینکه در بحث تحکیم بنیان خانواده و همزمان در بطن و مرکز جامعه به عنوان یک الگوی موفق  با این شاخصه‌ها برای بانوان است .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم چنین الگویی را برای دختران و بانوان تبیین کنیم تصریح کرد: به هیچ وجه نمی گذاریم دشمن اهداف شوم خودش را در ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی و سبک زندگی غربی به مقصود برساند چرا که  پوشش و حجاب بانوان ما یک پادزهری برای  هجمه های فرهنگی دشمنان است.

پازوکی افزود: اهتمام همه نهاد ها و دستگاه ها برای اجرای شدن وظایف و مسولیت های که در قانون برای آن ها دیده شده است یکی از الزامات تحقق جامعه با کمترین آسیب اجتماعی در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین ترویج و نهادینه سازی گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده با اولویت پیاده سازی الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی ازمهمترین اهداف بسیج جامعه زنان مازندران در ایام بزرگداشت حجاب و عفاف بود که با اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در قالب فضای مجازی و حقیقی در سراسر استان بصورت شهرستانی، حوزه ای و پایگاهی اجرا شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با اعلام اینکه حجاب و عفاف بانوان مورد هجمه سنگین جنگ فرهنگی و نرم دشمنان قرار دارد، گفت: باید با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های آنها تلاش و کوشش کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷