تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۷۳۹۶۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی حجاب را به عنوان هویت بانو و مادر ایرانی نشانه رفتند و خانواده‌ها در راس هدف دشمن قرار دارد.
۰
plusresetminus
دشمن در جنگ ترکیبی با بازی گرفتن احساسات مردم حجاب را نشانه گرفته‌ است
سرهنگ سیدنعمت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص ضرورت رعایت حجاب و عفاف اظهارکرد: ملت ایران به هویت دینی و ملی وابستگی عمیقی دارند و امام (ره) بر مبنای هویت ملی و دینی، انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد و ولایت و مردم در کنار یکدیگر انقلابی را به نام انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب استقلال همه جانبه ملت ایران در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، مذهبی، اجتماعی، و... است، افزود: استقلال ملت ایران با مذاق دشمنان خوش نیامد و این انقلاب در آغاز تاسیس با انواع دسیسه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران روبرو شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور بیان‌کرد: کشورمان ۴۴ سال شاهد جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی بود، در دهه اول جنگ نظامی را با حضور مستقیم و غیر مستقیم ۴۶ کشور دنیا بر علیه کشور و تحریم‌های همه جانبه بکار گرفت و دهه دوم، جنگ همه جانبه فرهنگی علیه انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری با تعابیر شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ... از آن نام بردند و در دهه سوم جنگ اعتقادی که در واقع دین ملت ایران را نشانه رفته بودند و جوانان و نوجوانان در تمام این جنگ‌ها و دهه‌ها هدف اصلی دشمنان بودند.
 
این مسئول با اشاره به دهه چهارم و جنگ ظالمانه تأکیدکرد: دشمنان در دهه چهارم جنگ ظالمانه، تحریم همه جانبه اقتصادی را بر علیه ملت ایران اجرایی کردند تا بتوانند به نوعی ملت ایران را به زانو درآورند و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بی‌اعتماد و بدبین کنند اما نقشه شوم دشمنان نقشه بر آب شد.
 
اسدی خاطرنشان‌کرد: دشمنان جنگ همه جانبه ترکیبی در دهه جدید با محوریت جنگ شناختی و رسانه‌ای بر علیه ملت ایران را آغاز کردند که با روش‌های خودشان تلاش می‌کنند تا به جوانان ونوجوانان القا کنند که مشکلات کشور محصول انقلاب اسلامی است و قبل از انقلاب مردم هیچ مشکلی نداشتند.
 
وی گفت: دشمنان با بازی گرفتن احساسات مردم و علاقه به هویت دینی، حجاب را نشانه گرفتند تا با کمرنگ کردن حجاب اسلامی و عفاف بین بانوان و دختران ایرانی سبب تضعیف بنیان خانواده‌ها و جایگاه واقعی بانوی ایرانی در جامعه و خانواده شوند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوربا اشاره به سخنان رهبری در سال ۹۱ و سفر به خراسان شمالی افزود: جمله کلیدی رهبری که فرمودند چادر بیش از آنکه نشانه دینی ما باشد، نشان ملی است نشانگر این است که چادر نماد بانوان اصیل ایرانی است که قبل اسلام در ایران وجود داشته است و ملت ایران از هویت ملی و دینی خود دست نمی‌کشند.
 
این مسئول با اشاره به جنگ ترکیبی با محوریت جنگ رسانه‌ای و شناختی اظهارکرد: دشمنان در این جنگ حجاب را به عنوان هویت بانو و مادر ایرانی نشانه رفتند و خانواده‌ها در راس هدف دشمنان قرار دارند و رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر جوانان ما بدانند در پشت حرکت بی‌حجابی و بدحجابی چه کسانی هستند و چه نقشه‌هایی وجود دارد به دنبال آن نخواهند رفت.
 
اسدی خاطرنشان‌کرد: روشنگری و بصیرت افزایی با بهره‌گیری از ظرفیت ایام محرم، سفر و اربعین می‌تواند برای جوانان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار باشد و سبب ناامیدی دشمنان و سرافرازی انقلاب اسلامی ایران شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷