مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

تشکیل گروه‌های ویژه برای کنترل و نظارت از جایگاه‌های سوخت

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۷۳۳۷۴
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از تشکیل گروه‌های ویژه برای نظارت بر خدمات جایگاه‌های سوخت به‌ویژه در نقاط ورودی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
تشکیل گروه‌های ویژه برای کنترل و نظارت از جایگاه‌های سوخت
به گزارش بلاغ، سبحان رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به هماهنگی های انجام شده با سازمانهای مختلف و جایگاهداران منطقه ساری اظهار کرد: تلاش می شود خدمات مطلوبی در فصل تابستان به مردم استان و مسافران ارائه شود تا سفر خوشی در این استان تجربه کنند.

رجب‌پور با بیان اینکه جمعیت مازندران در تعطیلات تابستانی ۱۴۰۲ چند برابر افزایش می‌یابد، تصریح کرد : برای آمادگی بیشتر، گروههایی با هدف کنترل و نظارت بر خدمات جایگاههای سوخت به ویژه در نقاط ورودی استان (محور هراز ، سوادکوه  ، ورودی بهشهر و کیاسر ) در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بازرسی و کنترل جایگاهها در این مدت به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری درباره جایگاههای عرضه سوخت موجود این منطقه یادآور شد: به طور کلی ۱۳۹ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۹۱ باب جایگاه سی ان جی در منطقه ساری فعالیت می کنند.

رجب‌پور تعداد جایگاههای فرآورده مایع و سی ان جی را ۲۲۷ باب شمرد و با اعلام شماره تلفنهای ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران  و ۳۳۲۷۱۵۳۲ شماره تلفن پیام گیر منطقه ساری و تلفن ۳۳۲۷۰۱۳۸ کشیک منطقه برای پاسخگویی به نقطه نظرات و شکایت میهمانان وهم استانی ها  از زحمات مدیران و کارکنان جایگاههای عرضه سوخت برای توجه به نکات ایمنی ، زیباسازی ، فعال بودن نمازخانه ها و دیگر خدمت رسانی ها قدردانی کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری افزود: به منظور مصرف و ذخیره‌سازی نفت سفید ، ۵۰۰ تا ۶۰۰ لیتر برای خانوار فاقد گاز طبیعی سهمیه تابستانه در نظر گرفته شده است که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ می شود و تا پایان شهریورماه امسال اعتبار دارد .

وی ادامه داد: برای هر خانوار یک نفره و دو نفره ۵۰۰ لیتر، سه نفره و چهار نفره ۵۰۰ لیتر، پنج نفره و شش نفره ۶۰۰ لیتر و هفت نفره به بالا ۶۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است .

رجب‌پور یادآور شد: عرضه نفت سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می شود.

وی تاکید کرد : مصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام نمایند .

مدیر منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
262
جناب رییس کدام کنترل ؟ روز دوشنبه کارت سوختم را فراموش کردم رفتم جایگاه میدان امام ساری کارت خواستم گفتند سهمیه کارت آزاد امروز ما تمام شد باید با کارت خودت بنزین بزنید یه بنده خدایی کارت داد زدم شما برای اینکه دیده شوید هر چند بار بفکر کنترل و نظارت می افتید. فکر کنم میخواهید فراورده را گران کنید چون شما مسئولان هر وقت مثل تنور قدیم شعله ور میشوید خبری در راه است.
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷