رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران:

راه سعادت کشور پیروی کامل از ولایت فقیه است

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۷۳۰۳۹
رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه‌دهنده واقعه غدیر است، گفت: راه سعادت کشور پیروی کامل از ولایت فقیه در همه عرصه‌هاست.
۱
plusresetminus
راه سعادت کشور پیروی کامل از ولایت فقیه است
لطف‌الله مهدوی رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران به مناسبت عید غدیر، عید بیعت با ولایت و امامت در گفتگو با بلاغ با اشاره به اینکه واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است، اظهار کرد: غدیر نقطه جدایی ضلالت و گمراهی از روشنی و پاکی و پیوند دوباره نبوت و امامت برای نجات بشریت و نیل به حقیقت است، در این میعادگاه تمام مردم برای دیدن حقانیت و ولایت علی (ع) به گواه آمده‌اند تا نبی خدا رسالتش را به انجام برساند و نعمت را بر مردم تمام کند.

وی با اعلام اینکه طلیعه عید سعید غدیر خم که عید الله اکبر است یادآور روزی است که به واسطه ابلاغ ولایت امیرالمومنین علی (ع) خداوند متعال دین اسلام را کامل و نعمت را بر بندگان تمام کرد بیان کرد: واقعه غدیر نشانه ای از تداوم رسالت پیامبر اکرم (ص) در ولایت علی(ع)، عید میثاق و عهد، عید عدالت و رهبری و عید ولایت و امامت است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه دهنده واقعه غدیر است و پیروی از رهبری نیز مهم ترین رکن ولایت عنوان می شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: ما باید به همه فرمایشات رهبری گوش فرا دهیم و از آن اطاعت کنیم و اگر می بینیم در برخی از کشورهای اسلامی مشکلاتی عنوان می شود به جهت دوری از ولایت است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران واقعه غدیر را یک فرصت توصیف کرد که از طریق برگزاری جشن‌ها و مراسم مرتبط با آن می‌توان پیام آن را به دنیا و به نسل جوان منتقل کرد.

مهدوی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت غدیر و توجه به آموزه‌ها و آرمان این روز بزرگ تاریخی، برای مؤمنان و جامعه اسلامی، اظهار کرد: دهه امامت و ولایت، نقطه اتصال معنوی بین عید قربان و عید غدیر است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷