تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۴۷۰۲۶۹
امام جمعه بابلسر بر لزوم برخورد با هنجارشکنان عفاف و حجاب در جامعه بخصوص در اماکن عمومی و تالار‌ها تاکید کرد.
۰
plusresetminus
درخواست مردم برخورد فوری با عاملان شهادت شهید الداغی است/ لزوم برخورد با هنجارشکنان عفاف و حجاب
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور درباره حادثه اخیر شهادت «حمیدرضا الداغی» جوان سبزواری آمر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عدم رعایت عفاف و حجاب، مقابله با اسلام است و حقیقت این است که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفته است اظهار کرد: بیگانگان در تلاش هستند که این حقیقت ارزشمند را از بین ببرند

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی با شعار انقلابی روی کار آمد تاکید کرد: وظیفه نمایندگان مردم در خانه ملت این است با عمل انقلابی شان به حل مشکلات کشور اهتمام بورزند.

امام جمعه بابلسر به حوادث اخیر و شهدای غیرت و امنیت اشاره کرد و گفت: انتظار مردم از دستگاه قضایی این است که کسانی که عامل این جنایت هستند باید هرچه سریعتر با اشد مجازات به سزای اعمال خود برسند.

وی به فریضه مهم عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: عفاف و حجاب واجب عینی است و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام برای کشف حجاب ایستاد.

قلی پور گفت: اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی اسلام و انقلاب نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مقابله با ناهنجاری‌ها در جامعه وظیفه همه مردم و مسئولان ادامه داد: طرح ناظر یک در کشور به خوبی در حال اجرا است.

امام جمعه بابلسر گفت: از مسئولان نظام می‌خواهیم با خدمت صادقانه به مردم و دقت عمل به عملکرد خود به توسعه و پیشرفت کشور کمک و توطئه‌های دشمنان را ناکام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳