مدیرعامل یک مجموعه تولیدی بابل اعلام کرد:

بنگاه‌های زودبازده اماکن امن برای موقعیت‌های شغلی کارگری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۷۰۱۹۸
مدیرعامل مجموعه تولیدی فراورده‌های چوبی هزار و یک بابل گفت: بنگاه‌های کوچک زود بازده یکی از معدود اماکن امن برای موقعیت‌های شغلی کارگری است.
۱
plusresetminus
بنگاه‌های زودبازده اماکن امن برای موقعیت‌های شغلی کارگری
به گزارش بلاغ، سعید اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بنگاه های کوچک زود بازده یکی از معدود اماکن امن برای موقعیت های شغلی کارگری است، اظهار کرد: متاسفانه توسعه بنگاه های کوچک زود بازده که می تواند در ایجاد کار و اشتغال جوانان نقش موثری داشته باشد مورد توجه چندانی قرار نگرفته است.

این تولیدکننده فراورده های چوبی که یکی از بنگاه های کوچک زودبازده در شهرستان بابل است و 60 نفر را مشغول به کار کرده است، تصریح کرد: تاکنون آنچه بدست آورده ایم تلاش کارگران، کارکنان و مدیران این مجموعه بوده است که توانستیم با عشق به تولید و توسعه فعالیت مان هر سال جذب نیرو داشته ایم اما کمک های دولتی تاکنون نصیب ما نشده است.

وی با بیان اینکه بنگاه های زودبازده با کمترین میزان تسهیلات ارزان قیمت رشد قابل توجهی در حجم تولید و افزایش اشتغال خواهند داشت، تصریح کرد: تامین سرمایه در گردش یکی از مطالبات اصلی بنگاه های کوچک زودبازده است که اگر محقق شود در تکثیر موقعیت های شغلی کارگری و افزایش انگیزه کارگران جهت توسعه کسب و کار واحد تولیدی شان تاثیر به سزایی دارد.

مدیر عامل مجموعه تولیدی فراورده های چوبی هزار و یک بابل تصریح کرد: در دولت های نهم و دهم توجه خوبی به توسعه بنگاه های زودبازده شده بود اما این مهم به مرور زمان در دولت ها به فراموشی سپرده شد و اکنون نیز حمایتی از این بنگاه ها نمی شود.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه ایجاد انگیزه و امید در کارگران از راهکارهای مهم توسعه تولید است، بیان کرد: شرکت‌های تولیدی مشکلات خاص دارند و باید با پیگیری‌ها مشکلات و معضلات تولید شناسایی و برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود زمینه اشتغال جوانان را بیش از پیش فراهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳