مسئول گروه‌های درمانی راهیان نور مازندران خبر داد:

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به کاروان‌های راهیان نور

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۶۸۹۶۰
مسئول گروه‌های درمانی راهیان نور مازندران از اعزام تیم درمانی شامل ۲۰ پرستار و پزشک به صورت شیفتی و ۳۴ نفر هم به صورت سیار از مازندران تا خوزستان در راهیان نور خبر داد.
۰
plusresetminus
ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به کاروان‌های راهیان نور
به گزارش بلاغ، اسلام جمال لیوانی در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (اروحناه فداه)؛ به خدمات درمانی و بهداشتی در راهیان نور پرداخت و گفت: طبق جلساتی که  معاونت دفاع زیستی و سلامت سپاه کربلا با دو مرکز علوم پزشکی ساری و بابل و مدیر تامین اجتماعی مازندران برگزار کرده است، یک میلیارد ریال دارو تهیه و برای راهیان نور، تحویل شد.

مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور استان مازندران و یادمان شهدای هفت تپه با اشاره به استقرار  پست ها‌ی امدادی در دو اردوگاه شهید جعفرزاده و شهید بلباسی و یادمان شهدای هفت تپه  خاطرنشان کرد: در این پست‌های امدادی ۲۰ دستگاه امبولانس در مسیر ابتدا تا انتهای مقصد کاروان‌های راهیان نور را همراهی می‌کنند.

جمال لیوانی در ادامه از اعزام تیم درمانی شامل ۲۰ نفر پرستار و پزشک به صورت شیفتی و ۳۴ نفر به صورت سیار از مازندران تا خوزستان در راهیان نور هم خبر داد و گفت: در مجموع ۵۴ نفر از  کادر درمانی در راهیان نور با ما همکاری می‌کنند.

مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور استان مازندران و یادمان شهدای هفت تپه به پذیرش بیش از یک هزار و  ۸۰۰ زائر شهدا تا به امروز هم اشاره کرد و گفت:این تعداد از زائرین  با درمان سرپایی خدمات گرفتند.

جمال لیوانی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات بهداشتی در راهیان نور هم پرداخت و خاطرنشان کرد: نظارت کامل بهداشتی برای تهیه مواد اولیه غذا، طبخ و توزیع غذا، نظارت روزانه بر محیط اردوگاه‌ها و سرویس بهداشتی و حمام، تست روزانه کلرسنجی آب شرب و سلامت از جمله خدمات بهداشتی است.

مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور استان مازندران و یادمان شهدای هفت تپه با اشاره به صدور کارت سلامت عوامل اشپزخانه در دو اردوگاه و یادمان شهدای هفته، اضافه کرد:سم پاشی و گندزدایی و دفع زباله در اردوگاه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳