تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۸۹۳۸۸
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا طرح "معامله قرن" نیز به مانند دیگر دسیسه های استکبار خنثی خواهد شد اما لزوم تحلیل چنین طرحی از سوی رسانه ها برای روشن شدن ابعاد آن ضروری است.
۰
plusresetminus
توافق معامله قرن خیانت به آرمان فلسطین است/خواست جبهه مقاومت، حذف کامل عنوان اسرائیل از جغرافیای سرزمینی
به گزارش بلاغ، محمد شاه نظری در گفت و گویی با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: جایگاه روز قدس پس از گذشت حدود چهار دهه از گذشت آن، به اندازه ای مهم است که هر سال با قرار گرفتن در برابر توطئه های مختلف صهیونیسم در برابر فلسطین عزیز، اهمیت این حرکت تاریخی امام راحل برجسته تر می شود.

وی با اشاره به توطئه جدید غرب برای تثبیت موقعیت متزلزل رژیم جعلی صهیونستی تحت عنوان "معامله قرن" گفت: طرحی که اخیرً رئیس جمهور آمریکا دنبال می کند، در اصل برای از بین بردن حق قانونی فلسطینیان است که با شکلی جدید ارائه شده است.

شاه نظری ادامه داد: این بار آمریکایی ها با استفاده از منابع مالی و جایگاه سعودی ها در بین اعراب در تلاشند تا موفقیت این طرح را به خیال خود بالا ببرند که متاسفانه با خیانت و سکوت برخی دولت های منطقه نیز همراه شده است.

این کارشناس سیاسی افزود: قطعا طرح "معامله قرن" نیز به مانند دیگر دسیسه های استکبار خنثی خواهد شد اما لزوم تحلیل چنین طرحی از سوی رسانه ها برای روشن شدن ابعاد آن ضروری است.

وی اهمیت تفکر "مقاومت" را در مسئله فلسطین تعیین کننده برشمرد و گفت: آن چه که مسئله فلسطین را با گذشت هفتاد سال زنده نگه داشت، وجود نگاه و رویکرد ایدئولوژیک در این موضوع بود که آن را به آرمانی برای آزادی خواهان در عصر کنونی مبدل ساخت.

مسئول شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی رامسر ادامه داد: مادامی که این نگاه از سوی دُول، مردم و گروه های جبهه مقاومت دنبال شود، هر طرحی برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونستی منتج به شکست است.

شاه نظری با اشاره به اینکه امروز برخی دولت های عربی منطقه به سرکردگی سعودی ها، برای جبران شکست از محور مقاومت در سوریه و یمن، حاضر با همکاری آشکار و خفت بار با صهیونیست ها شده اند اظهار داشت: پیشنهاد چند میلیارد دلاری سعودی ها به برخی رهبران فلسطینی، تاییدی بر این مدعا است.

وی در پایان با بیان اینکه حضور مردم ایران به همراه سایر آزادی خواهان حقیقی در نقاط مختلف دنیا در راهپیمایی تمدن ساز قدس، این کد را برای غرب مخابره می کند‌ که خواست برگشت ناپذیر جبهه مقاومت، حذف کامل عنوان اسرائیل از جغرافیای سیاسی و سرزمینی است گفت: آن چیزی که باید قطعیت پیدا کند، عنوان کشور فلسطین است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴