تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۴۸۵۴۰۰
روستای ریحان‌آباد شهرستان گلوگاه در ماه مبارک رمضان امسال همچون گذشته میزبان عاشقان روزه‌دار است که بر سر سفره ساده افطاری این روستا دعوت شده و روزه خودرا افطار کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، یکی از سنت‌های ماه مبارک رمضان سنت زیبای افطاری است که مورد توجه مسلمانان قرار دارد و بسیاری از مسلمانان جهان با دعوت از یکدیگر این سنت حسنه و نیکو را به جای می‌آورند که از پیامبر مکرم اسلام به جای مانده است.

در این شب‌ قدر ، مومنان اهل دل لحظه های افطار عاشقانه ای را برای روزه داران رقم زدند.

روستای ریحان آباد شهرستان گلوگاه در ماه مبارک رمضان امسال همچون گذشته میزبان عاشقان روزه دار است که بر سر سفره ساده افطاری این روستا دعوت شده و روزه خودرا افطار کردند.

مردمی که دلشان به همین سادگی های زیبا و معنوی گرم می‌شود و چشم به راه رمضان های خدا می‌شوند تا باز هم سفره ای از جنس آفتاب و ملکوت برای روزه داران خسته شهر پهن کنند.

کار خوبی که در ایام رمضان و شب  قدر  به چشم می‌خورد، ترویج سفره های ساده در خیابان‌های این روستا است و باید دست همه خیران و نیکوکارانی که این سفره ها را پهن می‌کنند، به گرمی بفشاریم.

سفره‌هایی بارنگ و بوی سادگی که در هنگام افطار پهن می‌شود، فقیر و غنی کنار هم بر سر این سفره می‌نشینند و  روزه خود را افطار می‌کنند، در این سفره‌ها خبری از چشم و هم‌چشمی و اسراف نیست آنچه دیده می‌شود تنها طعم شیرین معنویت است.
عکاس : فرشید سگار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳