تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۰۳۷۳۶
نشست خبری با سید محمد موسوی کارآفرین برتر کشور در فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، سیدمحمد موسوی بنیان‌گذار کانون معلولین توانا و کارآفرین برتر کشور، پس از شرکت در همایش بزرگ معلولین در شهرستان تنکابن نشستی با اصحاب رسانه و اعضا کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار کرد.

وی در این نشست ضمن تأکید بر توجه ویژه به معلولین و لزوم تکریم عزت‌نفس این عزیزان، از اقدامات خویش در راستای این امر سخن گفت.

بنیان‌گذار کانون معلولین توانا، این کانون را محلی برای تقویت عزت‌نفس و کرامت معلولین از طریق کارآفرینی بجای مستمری دادن به این افراد عنوان کرد.

این سرمایه‌گذار و کارآفرین برتر کشور ضمن گلایه از مسئولان استان مازندران به دلیل عدم‌حمایت از سرمایه‌دار، گفت: باید سرمایه‌گذاران دسته‌بندی شده و بر اساس نوع کار در اولویت‌بندی قرار گیرند. متأسفانه موانع داخلی، ما را دل سرد می‌کند.

موسوی با اشاره به پروژه سرمایه‌گذاری شده در نوشهر، یادآور شد: دست‌اندازی یک فرد شیاد به دریا و پیشروی 253 متر برای ساخت دستک ساحل، موجب شد این پروژه علی‌رغم دستگیری این فرد مورد بی‌مهری مسئولان استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خود شاکی اصلی این متهم است و وی کلاهبرداری 130 میلیارد تومانی داشته، از طولانی شدن پرونده کیفری این فرد به مدت دو سال و سه ماه و معلق ماند این پروژه عظیم در نوشهر که منافع آن وقف تحصیل و اشتغال معلولین است، ابراز نارضایتی کرد و خواستار توجه ویژه مسئوولین استان برای این پروژه خیرخواهانه شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳