تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۸۳۷۶۹
یک منبع آگاه گفت: داماد اين نماينده، پيشتر مديريت يک مجموعه صنعتی را برعهده داشته است اما به دليل ناکارآمدی و عملكرد نامناسب از اين مجموعه كنار گذاشته شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، يكی از نمايندگان مجلس با لابی‎گری و سوء استفاده از جايگاهش در پارلمان، قصد دارد «داماد» خود را به عضويت هيأت مديره يكی از شركت‎های بزرگ خودروسازی در آورد.

در همين خصوص يک منبع آگاه گفت: داماد اين نماينده، پيشتر مديريت يک مجموعه صنعتی را برعهده داشته است اما به دليل ناکارآمدی و عملكرد نامناسب از اين مجموعه كنار گذاشته شده است.

اين منبع آگاه افزود: روز گذشته برخی نمايندگان مجلس در همين خصوص جلسه مشتركی با وزير صنعت و معدن برگزار کردند تا مانع از سو استفاده اين نماينده مجلس از جايگاهش و عضويت اين فرد، در هيأت مديره يكی از شركت‎های بزرگ خودروسازی كشور شوند.
منبع : جهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
نادمهر
باسلام وخسته نباشید
اینجانب بالغ بربالای 15سال است که دریک شرکت صنعتی بزرگ مشغول کارهستم.متاسفانه 2سالی است مدیریتی به این شرکت آمده که ایشان نیزبااستفاده ازلابی نمایندگان مجلس دراین شرکت حضوریافته وباتوجه به اینکه فاقددانش وتجربیات لازم درحوزه صنعتی وتولیدی می باشد باعث افت تولیدشرکت،افت فروش شرکت،ازبین بردن کارشناسان متخصص،ایجاد روابط ناصحیح کارازجمله باندبازی وگروه بازی،عدم رعایت شایسته سالاری و.......ودرنتیجه باعث مشکلات فراوان برای کارگران وکارکنان زحمتکش این شرکت گردیده وتاکنون نیز بررغم سوء مدیریت فراوان بالابی گری بابرخی نمایندگان هنوزنیزبراصراربرماندن برمسند قدرت می باشدوبزودی باعث تعطیلی وورشکستگی شرکت می شود.لازم بذکراست تا قبل ازحضور ایشان دراین شرکت ازفعالیت خوبی درعرصه فروش وتولیدبرخورداربود.لطفاً اطلاع رسانی وپیگیری نمائید./ باتشکر
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱