تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۵۹۳۰۸
هافبک سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: نبود جاسم کرار برای استقلال بسیار تاثیر گذار است زیرا او بازیکن مهمی در ترکیب آبی‌پوشان است.
۰
plusresetminus
بلاغ- مجید نامجومطلق در خصوص دربی 79 اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد و نتیجه آن قابل پیش‌بینی نیست و به هیچ عنوان هم نمی‌توان شرایط و جایگاه تیم‌ها را در این بازی دخیل دانست. هر تیمی که در روز بازی شرایط آماده‌تری داشته باشد می‌تواند برنده باشد. امیدوارم این استقلال باشد که بتواند در دربی به پیروزی برسد.

وی در مورد اینکه در دیدارهای گذشته دو تیم تساوی بدون گل به دست آمده، تصریح کرد: این موضوع باعث شده تا انتقادات شدیدی هم انجام شود. امیدوارم سرمربیان دو تیم بازی تهاجمی را در نظر بگیرند و دنبال آمار و ارقام نباشند تا هواداران فوتبال زیبایی را شاهد باشند و لذت ببرند. در 4 دربی گذشته گلی رد و بدل نشده و این موضوع باعث شده تا هواداران و کارشناسان فوتبال انتقاداتی را انجام دهند.

هافبک سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد نتیجه بازی گفت: نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما امیدوارم استقلال برنده این بازی شود و به نظرم یک بر صفر به سود آبی‌پوشان خواهد شد.

نامجومطلق در مورد حضورش در دربی‌ها یادآور شد: من در 8-9 دربی بازی کردم و همه آنها جزو بهترین بازی‌هایم بود. حتی شکست‌هایی که خوردم جذاب و دیدنی و همه آنها خاطره‌انگیز بود.

وی درباره نبود جاسم کرار گفت: او بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است و نبودن او فکر می‌کنم ضربه سنگینی را به حرکت تهاجمی آبی‌پوشان بزند. جاسم کرار از مهره‌های تاثیرگذار است و نبود او در بازی دربی حس خواهد شد.

سرمربی آلومینیوم در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: من هفته گذشته استعفا دادم که هیأت مدیره با این موضوع موافقت نکرد. در بازی گذشته هم با وجود اینکه 55 دقیقه مقابل تیم یزدی 10 نفره بازی کردیم اما توانستیم پیروز میدان شویم. با کاهش شدید بودجه‌ای که داشتیم تمرینات خود را آغاز کردیم و امیدوارم شرایطمان در آینده بهتر شود./آ
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱