تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۶۲۸۸۵
فرماندار شهرستان نور گفت: امکانات بیمارستان پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیست و با حجم بالای مسافر و جمعیت شناور دچار کمبود نیرو و امکانات هستیم و افزایش سرعت جذب نیرو باید در اولویت‌های کارهای بیمارستان قراربگیرد.
۰
plusresetminus
امکانات بیمارستان نور پاسخگوی نیاز مردم نیست/پیگیر افزایش نیرو هستیم
به گزارش بلاغ، احمد توکلی در بازدید سرزده از بیمارستان نور با اشاره به اینکه در هر شیفت ۳۰۰ تا ۳۵۰ بیمار پذیرش می‌شود، اظهار کرد: امکانات در بیمارستان نور نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته اما با شرایط مطلوب فاصله دارد.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور خاطرنشان کرد: این بیمارستان در حال ساخت برای ایجاد فضای مناسب پذیرش بیمار و استانداردهای درمانی است تا بیماران بتواند خدمات لازم را دریافت کنند.
 
فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه در حوزه ساخت بیمارستان نیازمند مشارکت خیرین هستیم، یادآورشد: برای تکمیل بیمارستان به دنبال اعتبار هستیم که با تزریق اعتبار براساس برنامه زمان بندی شده که حداکثر دو سال است به مرحله بهره برداری برسیم.
 
این مسئول افزود: اورژانس بیمارستان نور با کمک خیرین تجهیز شد و وظیفه بخش دولتی به عنوان خدمتگزار ارائه خدمات به مردم است و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را به دست آوریم.
 
توکلی با اشاره به اینکه شایستگی و لیاقت مردم این است که بهترین خدمات را با آن‌ها ارائه دهیم، بیان‌کرد: مطالبه جدی از مدیران ادارات نور، مسئولان حوزه درمان و بهداشت و بیمارستان نور پاسخگویی و خدمات مطلوب تر به مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان نور منطقه گردشگری است و زیرساخت‌ها و امکانات، پاسخگویی مردم نیست، اظهار‌کرد: شهرستان نور دارای ۱۴۰ هزار نفر جمعیت ثابت و بیش از صد هزار نفر جمعیت شناور است و در مسیر جاده‌های متعدد قرار دارد که معین شهرهای دیگر است و باید زیرساخت‌ها، امکانات و خدمات افزایش پیدا کند تا بتوانیم خدمات شایسته به مردم ارائه دهیم.
 
فرماندار شهرستان نور تأکید کرد: امکانات بیمارستان پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیست و با حجم بالای مسافر و جمعیت شناور دچار کمبود نیرو و امکانات هستیم و افزایش سرعت  جذب نیرو باید در اولویت‌های کارهای بیمارستان قراربگیرد.
 
وی یادآورشد: بازگشت نیروهایی که در زمان کرونا به عنوان طرح در بیمارستان خدمت‌رسانی‌کردند باید تثبیت و تمدید شوند و از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور و دانشگاه علوم پزشکی پیگیر افزایش نیرو و خدمات مطلوب‌تر برای بیمارستان نورهستیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳