تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۶۲۳۶۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۱۸ شهرستان استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا نمایشگاه دائمی ایجاد کنیم و کارافرینان بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند
۰
plusresetminus
نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شهرهای مازندران راه‌اندازی می‌شود
به گزارش بلاغ، مهدی ایزدی در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در آمل اظهار کرد: ۷۰ رشته فعال در حوزه صنایع دستی در مازندران وجود دارد که بیش از ۸ هزار نفر در این صنعت فعالیت میکنند که ۱۲ رشته در صنایع دستی برند یونسکو دارند.
 
وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۱۸ شهرستان مازندران خبر داد و اظهار کرد: 
هر شهرستان بیش از ۲۰ غرفه به مناسبت هفته صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی سوغات و هدایای استانه برپا شده است که در آمل نیز با بیش از  ۳۰ غرفه این نمایشگاه آغاز به فعالیت کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: در تلاش هستیم تا نمایشگاه دائمی ایجاد کنیم و کارافرینان بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند.

وی ادامه داد: کار چوب،حصیر و معرق استقبال خوبی  در نمایشگاههای ملی و بین المللی داشته است.

بهمنی رئیس میراث و فرهنگی و صنایع دستی آمل نیز بیان کرد: به بهانه روز صنایع دستی  با ۳۲ غرفه این نمایشگاه آغاز به فعالیت کرده و از شهرهای مختلف مازندران و همچنین از استان های خوزستان، خراسان رضوی، ارومیه و.. انواع صنایع دستی ارائه شده است.

وی با بیان ایجاد نمایشگاه دائمی در آمل اظهار کرد: پیگیری این هستیم تا نمایشگاه دائمی داشته باشیم، در سه مکان با کمک شهرداری زمین انتخاب شده به دلایل خاصی به تعویق افتاد امیدواریم در اینده نزدیک زمین مناسب داشته باشیم و تا کارافرینان این حوزه بتدانند محصولات خود را بفروش برسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱